Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οι σύγχρονες εφαρμογές πληροφορικής στον τομέα των αυτοκινήτων. Μελέτη περίπτωσης ψηφιακής εξυπηρέτησης πελατών

dc.contributor.advisorΣφακιανάκης, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΙσμαήλος, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2018-12-11T13:39:51Z
dc.date.available2018-12-11T13:39:51Z
dc.date.issued2018-09-19
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11804
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή εκπονήθηκε στο πλαίσιο της διπλωματικής μου εργασίας στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών (ExecutiveMBA). Το θέμα της είναι οι Εφαρμογές Πληροφορικής στον τομέα των αυτοκινήτων και η μελέτη περίπτωσης της ψηφιακής εξυπηρέτησης πελατών. Έχοντας την ευκαιρία να εργάζομαι στο μεγαλύτερο εξουσιοδοτημένο διανομέα και επισκευαστή Mercedes-Benz&smartκι έχοντας από μικρό παιδί αναμνήσεις στον τομέα του αυτοκινήτου, θεωρώ πως το θέμα αυτό αφενός είμαι σε θέση να το βιώνω καθημερινά αφετέρου αποτελεί μέρος της επόμενης μέρας στην αυτοκινητοβιομηχανία.Η εμπλοκή της τεχνολογίας και των συστημάτων της πληροφορικής έχει συμβάλει αναντίλεκτα στον κλάδο των αυτοκινήτων, αφού ο παραδοσιακός τρόπος πώλησης ενός οχήματος (απλή διέλευση στις εκθέσεις) έχει σχεδόν εκλείψει και η τελική απόφαση ενός μελλοντικού πελάτη για την αγορά ενός αυτοκινήτου επηρεάζεται πλέον από πολλές παραμέτρους. Απαιτείται σε πολλές περιπτώσεις μεγάλο χρονικό διάστημα από την πρώτη επαφή του πελάτη με εκπρόσωπο του dealerέως την τελική του απόφαση, αφού για ν’ αγοράσει κάποιος το οτιδήποτε σήμερα πρέπει να κάνει μεγάλη μελέτη, κυρίως μέσω του Διαδικτύου, εφόσον και οι επιλογές που έχει είναι αναρίθμητες.Έτσι, στην εργασία αυτή θα ορίσουμε στο πρώτο μέρος γενικά πράγματα για την αυτοκινητοβιομηχανία, την ιστορική εξέλιξη και την μετάβαση στη νέα εποχή, όπου η τεχνολογία πρωτοστατεί, την εφαρμογή μεθόδων προώθησης μέσω της τεχνολογίας, τους τρόπους πώλησης ενός οχήματος. Ακόμα, θα εξετάσουμε κάποια προγράμματα-εφαρμογές της πληροφορικής που χρησιμοποιούμε ως dealerαλλά και ως brandγενικότερα.Ως απόρροια των τεχνολογικών εξελίξεων και στην προσπάθειά μας ν’ ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πελατών αλλά και να εγκλιματιζόμαστε με όλες τις σύγχρονες αλλαγές, θα αναφέρουμε στο δεύτερο μέρος μία εφαρμογή που δημιούργησα μαζί με μια ομάδα συνεργατών μου, η οποία χρηματοδοτήθηκε από εταιρία του εξωτερικού και πωλήθηκε σε 8 οργανισμούς, ως καινοτόμος εφαρμογή.el
dc.format.extent81el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΟι σύγχρονες εφαρμογές πληροφορικής στον τομέα των αυτοκινήτων. Μελέτη περίπτωσης ψηφιακής εξυπηρέτησης πελατώνel
dc.title.alternativeThe modern IT applications towards to automobile industry. Digital customer service case studyel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΑυτοκινητοβιομηχανίαel
dc.subject.keywordAutomobilesel
dc.subject.keywordApplicationsel
dc.subject.keywordΠωλήσεις αυτοκινήτωνel
dc.subject.keywordΧρηματοδοτική μίσθωσηel
dc.subject.keywordΧρηματοδοτικά προγράμματαel
dc.subject.keywordΕφαρμογές πληροφοριακών συστημάτωνel
dc.subject.keywordΣύγχρονο περιβάλλονel
dc.date.defense2018-09-19


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»