Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑρτίκης, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΤασιού, Άννα
dc.date.accessioned2018-11-29T07:47:11Z
dc.date.available2018-11-29T07:47:11Z
dc.date.issued2018-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11700
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη εξετάζει τις στρατηγικές διεθνοποίησης των επιχειρήσεων όπως παρουσιάστηκαν από διάφορους διακεκριμένους ερευνητές. Συγκρίνοντας επιχειρήσεις της Δύσης και τις Ανατολής παρατηρούμε τις ιδιαιτερότητες και τις δυσκολίες που η καθεμία έχει να αντιμετωπίσει, καθώς και την προσαρμογή στην στρατηγική διεθνοποίησης που πρέπει να ακολουθήσει. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τέσσερις προσεγγίσεις που αφορούν τη διαδικασία διεθνοποίησης, ως κατευθυντήριες γραμμές ώστε να καταφέρουμε να χαρακτηρίσουμε τον κάθε τύπο διεθνοποίησης.Επίσης αναλύεται μια ακολουθία σταδίων και βημάτων των επιχειρήσεων,ώστε να γίνει κατανοητή η σταδιακή τους εξέλιξη.Τέλος, γίνεται αναφορά σε μελέτη που πραγματοποιήθηκε στις σκανδιναβικές χώρες της Ευρώπης δίνοντας βάση στο μοντέλο διεθνοποίησης που ακολούθησαν.Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται διεξοδικά οι στρατηγικές των επιχειρήσεων με σκοπό τις άμεσες ξένες επενδύσεις, το παράδειγμα OLIόπως επίσης και συμπεράσματα της ανάλυσης που προηγήθηκε. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται η μεθοδολογία που ακολούθησαν οι Ασιατικές επιχειρήσεις και η διάκριση των στρατηγικών διεθνοποίησης τους συγκριτικά με τις Δυτικές χώρες.Στο τέταρτο κεφάλαιο προσδιορίζονται οι καθοριστικοί οικονομικοί παράγοντες ως βασικοί πυλώνες της διαδικασίας διεθνοποίησης και η συμβολή τους στις άμεσες ξένες επενδύσεις.Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται αναλυτική αναφορά στις στρατηγικές διεθνοποίησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε περιόδους αναταραχής της αγοράς και στο γεγονός,ότι η στρατηγική σε τέτοιες περιόδους πρέπει να στοχεύει στην μείωση των κινδύνων.Στο έκτο κεφάλαιο παρατηρείται η σύνδεση μεταξύ στρατηγικού προσανατολισμού, στρατηγικής συμπεριφοράς και διεθνών επιδόσεων, που έχει ως αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να καταφέρουν να επιβιώσουν και να ευημερήσουν στο διεθνές ανταγωνιστικό τους περιβάλλον.Εν κατακλείδι, στο έβδομο και τελευταίο κεφάλαιο συνοψίζεται η εξέλιξη της έρευνας της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων, ως μία βιβλιογραφική ανασκόπηση. Τέλος, δεν παραλείπονται να αναφερθούν τα συμπεράσματα της παρούσας μελέτης και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.el
dc.format.extent129el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.titleΧρηματοοικονομικές στρατηγικές διεθνοποίησης επιχειρήσεωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔίκαιο και Οικονομίαel
dc.subject.keywordΔιεθνοποίηση των επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordΣτρατηγική διεθνοποίησηςel
dc.subject.keywordΔιαδικασία διεθνοποίησηςel
dc.subject.keywordΠολυεθνικές επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΔιασυνοριακές επενδύσειςel
dc.date.defense2018-11-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»