dc.contributor.advisor | Τσελέντης, Βασίλειος | |
dc.contributor.author | Δεμοιράκου, Μαρία - Ευαγγελία | |
dc.date.accessioned | 2018-11-28T17:18:06Z | |
dc.date.available | 2018-11-28T17:18:06Z | |
dc.date.issued | 2018-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11693 | |
dc.description.abstract | Η μεταφορά, αποθήκευση και χρήση του LNG, δηλαδή του υγροποιημένου φυσικού αερίου, στα σύγχρονα πλοία, οι μέθοδοι επεξεργασίας και διαχείρισης του έρματος (Ballast), οι κανονισμοί αερίων ρύπων στη ναυτιλία και οι τρόποι περιορισμού τους αποτελούν τρόπους διαχείρισης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων της ναυτιλίας και των τρόπων μείωσης του αποτυπώματος όλων των σχετικών λειτουργιών και διαδικασιών στο περιβάλλον. Ομοίως, τα σχέδια περιβαλλοντικής διαχείρισης και πιστοποίησης ποιότητας, τα λιμάνια ecoports, και τα zero emission ships αποτελούν τις τελευταίες περιβαλλοντικές πρακτικές που χρησιμοποιούνται για τη μείωση των επιπτώσεων στο γενικότερο περιβάλλον. Στις μέρες μας αποτελεί γεγονός πως όλο και περισσότερο, νέες μορφές ενέργειας, λιγότερο ρυπογόνες για το περιβάλλον, χρησιμοποιούνται με στόχο τον περιορισμό του φαινομένου του θερμοκηπίου και της συμβολής του στην καταστροφή του περιβάλλοντος. Για αυτό το λόγο, τα βλέμματα όλων των ειδικών του ναυτιλιακού χώρου, βρίσκονται στραμμένα στη χρήση του φυσικού αερίου ως καυσίμου στα πλοία. Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας στις μέρες μας βοηθά ώστε να γίνει αυτό πραγματικότητα, μιας και το υγροποιημένο φυσικό αέριο θέλει ιδιαίτερη προσοχή στην μεταφορά του για να διατηρηθεί σε αυτήν την κατάσταση. Επίσης, έχουν δημιουργηθεί νέες υποδομές στα λιμάνια και σύγχρονα υγραεριοφόρα πλοία, τα οποία μπορούν να αντεπεξέλθουν στις απαιτούμενες συνθήκες. Τα σύγχρονα πλοία διαθέτουν μηχανές εσωτερικής καύσεως νέας τεχνολογίας, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το καύσιμο αυτό ως μέσο πρόωσης. Αυτά, έχουν δυο είδη δεξαμενών αποθήκευσης, οι οποίες διατηρούν το φυσικό αέριο σε υγρή μορφή και σε θερμοκρασία -162⁰C ώστε να μεταφέρουν περισσότερο όγκο. Έτσι λοιπόν, τα βλέμματα όλων των ειδικών του ναυτιλιακού χώρου, βρίσκονται στραμμένα στη χρήση φυσικού αερίου ως καυσίμου στα πλοία. Παρόμοια σημασία δίνεται και στη διαχείριση του έρματος (Ballast) καθώς και στην υιοθέτηση όλο και περισσότερο αποτελεσματικών πρακτικών περιορισμού των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. | el |
dc.format.extent | 97 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Αυξάνοντας την περιβαλλοντική επίδοση της ναυτιλίας - τάσεις και προοπτικές | el |
dc.title.alternative | Increasing the environmental performance of the maritime industry - trends and perspectives | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The transportation, storage and use of liquefied natural gas (LNG), on modern ships, ballast treatment and management methods, marine gas emission regulations are ways to manage the environmental impact of shipping and reducing the imprint of all relevant functions and processes in the environment. Similarly, environmental management and quality certification plans, ecoports, and zero emission ships are the latest environmental practices used to reduce the impact on the general environment. Nowadays, it is a fact that more and more new environment-friendly forms of energy are used, in order to reduce the greenhouse effect and its contribution to the destruction of the environment. For this reason, maritime specialists focus on the use of natural gas as a fuel on board ships. The rapid development of technology helps to make this a reality, since liquefied natural gas needs special attention to its transportation in order to maintain it. New port infrastructure and modern gas-fired boats have also been created, for coping with the required conditions. Modern ships include new internal combustion engines, which can use this fuel as a means of propulsion. They have two types of storage tanks, which keep the natural gas in liquid form and at -162⁰C to carry more volume. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Περιβάλλον | el |
dc.subject.keyword | Θαλάσσια έρματα | el |
dc.subject.keyword | Θαλάσσιοι ρύποι | el |
dc.subject.keyword | Eco-ports | el |
dc.subject.keyword | Eco-ships | el |
dc.date.defense | 2018-11-13 | |