Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΦαφαλιού, Ειρήνη
dc.contributor.authorΡουμπάτη, Ελένη
dc.date.accessioned2018-11-27T09:22:27Z
dc.date.available2018-11-27T09:22:27Z
dc.date.issued2018-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11665
dc.description.abstractΗ δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και η εμπορία καινοτόμων υπηρεσιών αποτελεί σήμερα ένα από τα πλέον συχνά μελετημένα θέματα όσον αφορά την επιστήμη και την έρευνα και πρακτική στον τομέα του τουρισμού. Ο τομέας του τουρισμού αποτελεί ένα από τους σημαντικότερους κλάδους παροχής υπηρεσιών, με σημαντικά έσοδα και την τρίτη μεγαλύτερη «βιομηχανία» εξαγωγών παγκοσμίως. Σε ότι αφορά την Ελληνική οικονομία ο τουρισμός έχει χαρακτηριστεί από πολλούς ως η «βάρια βιομηχανία» της και συμβάλει σημαντικά στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (ΑΕΠ) και την απασχόληση. Η αύξηση του εθνικού και διεθνούς ανταγωνισμού καθώς και ο κορεσμός της αγοράς αποτελούν κίνητρα για την ανάπτυξη καινοτομιών. Επιπλέον, η καινοτομία μπορεί να είναι προπομπός της αναπτυξιακής επιχειρηματικής δραστηριότητας, αφού αξιοποιεί τις εξελίξεις της εκάστοτε εποχής και προσαρμόζεται ανάλογα με τις επιταγές της οικονομίας. Η κατάσταση της αγοράς του τουρισμού απαιτεί εύρεση και εφαρμογή καινοτομικών στρατηγικών με σκοπό την ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων καθώς και την παρακολούθηση των μακροπρόθεσμων τάσεων της από τους επιχειρηματίες. Η αποτελεσματική και δημιουργική αξιοποίηση των συντελεστών παραγωγής καθώς επίσης και ο προσανατολισμός των πελατών αποτελούν απαίτηση για τη δημιουργία και προσφορά καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων στους τουριστικούς προορισμούς. Ωστόσο, το γεγονός ότι τα τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες και η τουριστική εμπειρία επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από εξωτερικούς παράγοντες, που δεν μπορούν να ελεγχθούν από τις τουριστικές επιχειρήσεις και από τους καταναλωτές κάνει επιτακτική την ανάγκη για την δημιουργία σχετικής κουλτούρας και σε εθνικό επίπεδο. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να είναι ο στόχος τόσο των ερευνητών όσο και των διαχειριστών των τουριστικών προϊόντων να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν μια αποτελεσματική διαδικασία καινοτομίας στον τουριστικό προορισμό προκείμενου να διατηρήσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα στην αγορά.el
dc.format.extent143el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΚαινοτομικές στρατηγικές / σύγχρονες τάσεις και προκλήσεις στον τομέα του τουρισμού: μια διερευνητική προσέγγισηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe creation of innovative products and the marketing of innovative services is nowadays one of the most frequently researched issues in science and research, as well as, tourism practice. The tourism sector is one of the most important service sectors, with significant revenues and the third largest export industry in the world. As regards the Greek economy, tourism contributes significantly to Gross Domestic Product (GDP) and employment. Increasing national and international competition, and also, the market saturation are incentives for the development of innovations. Additionally, innovation can be a precursor of entrepreneurial growth, by exploiting current developments and adapting to the demands of the economy. Τhe tourism market requires finding and implementing innovative strategies in order to develop innovative services and products, as well as, monitoring the long-term trends of tourism by entrepreneurs. Effective and creative utilization of production factors and customers orientations are necessary for creating and offering innovative services and products to tourist destinations. However, the fact that tourist products and services, as well as customers’ tourism experience are influenced by external factors, which cannot be controlled by tourism businesses and consumers, makes it imperative to create a relevant culture at national level as well. To summarize, it should be the objective of both researchers and entrepreneurs in tourism sector to develop and implement an effective innovation process in the tourist destination in order to maintain their competitive advantage in the market.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.subject.keywordΣτρατηγικήel
dc.subject.keywordΜελέτη περίπτωσηςel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keywordΒιωσιμότηταel
dc.date.defense2018-11-14


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»