dc.contributor.advisor | Χλωμούδης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Παιδοκούκη, Μαριάννα | |
dc.date.accessioned | 2018-11-20T10:23:39Z | |
dc.date.available | 2018-11-20T10:23:39Z | |
dc.date.issued | 2018-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11585 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τις συμβάσεις παραχώρησης στη λιμενική βιομηχανία εστιάζοντας στα κριτήρια και τις προδιαγραφές που αφορούν στη σύναψή τους. Γίνεται σύνδεση των κριτηρίων αυτών με τους τελικούς αναδόχους και κατά πόσο επηρεάζουν τη συγκέντρωση κεφαλαίων όχι μόνο στον λιμενικό τομέα αλλά κυρίως στην door to door μεταφορά των φορτίων.
Πρώτο είναι το θεωρητικό κομμάτι όπου αναλύονται οι λόγοι που οδήγησαν στην εμπλοκή του ιδιωτικού τομέα στα λιμάνια. Επίσης γίνεται εξοικείωση με την έννοια των συμβάσεων και τις κατηγορίες τους στη λιμενική βιομηχανία.
Ακολουθεί το πρακτικό κομμάτι όπου δίνεται ένα απτό παράδειγμα για την βελτίωση της κατανόησης της εργασίας. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται τα κριτήρια παραχώρησης τερματικών κυρίως εμπορευματοκιβωτίων σε κάποια Ευρωπαϊκά λιμάνια όπως επίσης οι τελικοί ανάδοχοι των συμβάσεων. Με βάση ενδεχόμενες συμμαχίες αλλά και τις δραστηριότητες τους συμπεραίνεται αν τα κριτήρια όντως επηρέασαν τη συγκέντρωση και σε δεύτερο επίπεδο τη door to door μεταφορά. | el |
dc.format.extent | 77 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Συμβάσεις παραχώρησης στη λιμενική βιομηχανία: η επίδραση των κριτηρίων προδιαγραφών παραχώρησης στη συγκέντρωση & συγκεντροποίηση κεφαλαίων στη door to door μεταφορά στην Ευρώπη | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | This thesis presents concession contracts in the port industry focusing on the selection criteria and specifications referring to their conclusion. The above-mentioned criteria are linked to the final contractors and to what extent they affect concentration of capital not only in the port sector but mainly in the door to door transportation of cargoes.
First goes the theoretical part, analyzing the reasons that led to private sector’s involvement in ports. The reader becomes also familiar with the concept of concessions and their categories in the port industry.
The case study follows, where a tangible example is given to improve understanding of the thesis. Specifically, selection criteria for concessions of container terminals in some selected European ports, as well as the final contractors are illustrated. On the basis of possible alliances or contractors’ field of activities, conclusions are drawn whether the criteria have actually influenced concentration and door to door transport. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Σύμβαση παραχώρησης | el |
dc.subject.keyword | Συγκέντρωση κεφαλαίου | el |
dc.subject.keyword | Κριτήρια επιλογής αναδόχων | el |
dc.date.defense | 2018-10-24 | |