Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδημητρίου, Ευστράτιος
dc.contributor.authorΚασιδιάρης, Ιωάννης
dc.date.accessioned2018-11-09T10:57:25Z
dc.date.available2018-11-09T10:57:25Z
dc.date.issued2018-10-14
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11536
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη διπλωματική παρουσιάζει, ποια είναι τα κύρια διαμεταφορικά κέντρα της Ελλάδας και της Ευρώπης και πως οι ελληνικές διαμεταφορικές εταιρείες μπορούν να μετατραπούν σε ολοκληρωμένους παρόχους logistics, προσφέροντας ένα σύνολο υπηρεσιών . Στην Ελληνική αγορά των logistics, η πλειονότητα των διαμεταφορικών εταιρειών πραγματοποιεί συνήθως συγκεκριμένες υπηρεσίες, όπως τη συσκευασία και τη μεταφορά των φορτίων, ενώ οι υπόλοιπες διαδικασίες της αποθήκευσης και της διανομής ανατίθενται σε 3PL (Third party logistics) εταιρείες. Η Ευρωπαϊκή αγορά των logistics δεν λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο, διότι, εκτός από το αποτελεσματικό σύστημα υποδομών, που διαθέτουν, η πλειονότητα των ευρωπαϊκών παροχών logistics αναλαμβάνει όλες τις υπηρεσίες, από τη στιγμή που το φορτίο θα βρεθεί στο εργοστάσιο του εξαγωγέα μέχρι και την παράδοση του στην αποθήκη ή το εργοστάσιο του εισαγωγέα. Με αυτόν το τρόπο η μεταφορά των φορτίων πραγματοποιείται σε σύντομο χρονικό διάστημα και με μεγαλύτερη ασφάλεια. Πρέπει να προστεθεί ότι η συγκεκριμένη εργασία εκτός από τη βασική ανάλυση των Ευρωπαϊκών εμπορευματικών κέντρων logistics, και των ελληνικών διαμεταφορικών κέντρων ,όπως και την ιστορική αναδρομή τους, συγγράφτηκε με σκοπό να προσπαθήσει να δώσει προτάσεις και λύσεις στις διαμεταφορικές εταιρείες, που υπάρχουν στη χώρα μας, με απώτερο σκοπό να αναπτύξουν σαφή πλεονεκτήματα έναντι των ανταγωνιστών τους. Στο τελευταίο κεφάλαιο ακολουθεί μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε διαμεταφορικές εταιρείες που εδρεύουν και λειτουργούν στη χώρα μας. Μέσα από τη συγκεκριμένη έρευνα μπορούν να αντληθούν κάποιες συγκεκριμένες απαντήσεις που δόθηκαν, ούτως ώστε να κατανοήσουμε πως λειτουργεί ο κλάδος των logistic στην Ελλάδα , αλλά και ποιοι είναι οι τρόποι που θα ήταν καλό να ακολουθηθούν, για να μπορέσουν οι ελληνικές διαμεταφορικές εταιρείες να μετατραπούν σε πρότυπα ολοκληρωμένα κέντρα logistics .el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ διερεύνηση της διασύνδεσης των ελληνικών διαμεταφορικών κέντρων και των πάροχων υπηρεσιών τους μετά των αντίστοιχων εμπορευματικών κέντρων logistics της Ευρώπηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThis diploma thesis deals with the aspects of the freight centers in Greece and Europe and how Greek freight forward companies can be transformed into integrated logistics centers, offering a complete package of services. In the Greek logistics market, the majority of intermodal companies usually carry out specific services such as packaging and freight transport, while other activities such as storages and distribution processes are outsourced to 3PL (Third party logistics) companies. The European logistics market does not operate in the same way because, in addition to its efficient infrastructure system, the majority of European logistics companies undertake all services, from loading is in the exporter's factory to the delivery procedure in the importer's premises . In this way the shipment of the loads takes place in a short time and more safely. It should be added that this thesis, apart from the basic analysis of the European Logistics Centers and the Greek freight Centers, was written to give ideas and solutions to the freight forwarding companies of our country, in order to increase their competitors . The last chapter is followed by a survey conducted in freight companies based and operating in our country. Through this research, we can draw some concrete answers that have been given to understand how the logistics industry operates in Greece, and what are the ways to be followed in order to allow Greek freight companies to turn into standard integrated centers logistics.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΔιαμεταφορικά κέντραel
dc.subject.keywordThird party logisticsel
dc.subject.keywordΔείκτης απόδοσης logistics (LPI)el
dc.subject.keyword3PL προμηθευτέςel
dc.subject.keywordΑνταποκριτέςel
dc.subject.keywordΕυρωπαϊκά εμπορευματικά κέντραel
dc.subject.keyword3PLel
dc.date.defense2018-11-07


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»