Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός και υλοποίηση μηχανισμών διαδραστικού παιχνιδιού Η/Υ με τη χρήση της μηχανής γραφικών Unity 3D

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΜιζηκάκης, Χρήστος
dc.date.accessioned2018-11-08T09:42:52Z
dc.date.available2018-11-08T09:42:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11532
dc.description.abstractΤο παιχνίδι μας υλοποιήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2018.1.1f1. Στο κεφάλαιο 1,θα γίνει μια αναφορά στη σύντομη «Μεγάλη» ιστορία των βιντεοπαιχνιδιων. Στο κεφάλαιο 2, θα περιγράψουμε τη Λογική του παιχνιδιού καθώς και τους κανόνες – συστήματα που χρειάζονται για να φαίνεται ολοκληρώμενο το παιχνίδι μας. Στο κεφάλαιο 3, κάνουμε σχεδιασμό και ανάλυση με διαγράμματα Ροής .Στο κεφάλαιο 4, θα εξερευνήσουμε τους τροπους με τους οποίους μπορούμε να προγραμματίσουμε την αλληλεπίδραση του χρήστη με το παιχνίδι, πιο συγκεκριμένα αναφερόμαστε στα συστήματα χειρισμού της Uniy και τι κώδικας C# χρειάζεται να γραφεί για να υλοποιηθούν τα εν λόγω συστήματα. Στο κεφάλαιο 5, αφοσιωνόμαστε στην περιγραφή του σχεδιασμου του παιχνιδιού χρησμοποιώντας εικόνες και αναλύοντας τον κώδικα που χρησιμοποιήσαμε. Τέλος, στο κεφάλαιο 6, περιγράφουμε τις μελλοντικές προεκτάσεις του παιχνιδιού και παραθέτουμε τα συμπεράσματα μας.el
dc.format.extent93el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση μηχανισμών διαδραστικού παιχνιδιού Η/Υ με τη χρήση της μηχανής γραφικών Unity 3Del
dc.title.alternativeDesign and Implementation of interactive game mechanisms using Unity Engine 3Del
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENOur game was created on the Unity platform version 2018.1.1f1. In Chapter 1, there will be a quick reference to the history and evolution of Video Games.In Chapter 2, we are going to describe the logic and rules that hide behind the functionality of our game. In Chapter 3, we design and implement UML diagrams. In Chapter 4, we explore and study in depth how to program the interaction between the player and the game.In chapter 5, we focus on describing every part of the game using images and analyzing the code that we used. Finally in Chapter 6, we make suggestions that could improve the functionality of the game and come to concludions.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordProgrammingel
dc.subject.keywordC#el
dc.subject.keywordFPSel
dc.date.defense2018-10-24


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»