Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΚαρζή, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2018-11-06T09:41:08Z
dc.date.available2018-11-06T09:41:08Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11521
dc.description.abstractΜε την παρούσα ερευνητική διπλωματική εργασία επιχειρήθηκε να διερευνηθεί η επίδραση μιας τεχνολογικά υποστηριζόμενης εκπαιδευτικής παρέμβασης στην ανάπτυξη και διατήρηση των κινήτρων μάθησης εκπαιδευόμενων. Ειδικότερα, στόχος της συγκεκριμένης έρευνας ήταν ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αξιολόγηση ενός επιμορφωτικού διαδικτυακού μαθήματος (online course) μουσειακής εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις αρχές της διερευνητικής μάθησης (inquiry-based learning) και τις αρχές του θεωρητικού μοντέλου ανάπτυξης κινήτρων ARCS-V, για τη διερεύνηση των κινήτρων (motivation) των εκπαιδευόμενων καθώς και για τη βελτίωση της ποιότητας του επιμορφωτικού διαδικτυακού μαθήματος. Για τις ανάγκες της έρευνας παραμετροποιήθηκε το ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό περιβάλλον και δημιουργήθηκαν εκπαιδευτικό υλικό και δραστηριότητες με βάση τις στρατηγικές ανάπτυξης κινήτρων, όπως αυτές ορίζονται από τις συνιστώσες του μοντέλου ARCS-V σε συνδυασμό με το διερευνητικό μοντέλο μάθησης. Ως γνωστικό αντικείμενο του διαδικτυακού μαθήματος ορίστηκαν οι αποτελεσματικές ερωτήσεις από μέρους των εθελοντών και εξειδικευμένων εκπαιδευτών (ερμηνευτών) στο πλαίσιο μουσειακών εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Η βιβλιογραφική επισκόπηση ανέδειξε την ανάγκη πιο συστηματικής μελέτης στοιχείων για την επιμόρφωση ανθρώπινου δυναμικού μουσείων, πολύ δε περισσότερο για την ηλεκτρονική επιμόρφωσή του. Η σπουδαιότητα της συγκεκριμένης έρευνας έγκειται στην ανάδειξη αυτής της αναγκαιότητας αλλά και στην εξοικείωση του δυναμικού των μουσείων με την ηλεκτρονική μάθηση στο πλαίσιο της επιμόρφωσής του σε θέματα μουσειακής εκπαίδευσης. Προπάντων, η παρούσα έρευνα προτείνει τον σχεδιασμό ενός επιμορφωτικού διαδικτυακού μαθήματος μουσειακής εκπαίδευσης ενορχηστρωμένο σύμφωνα με τις αρχές του θεωρητικού μοντέλου ανάπτυξης κινήτρων ARCS-V του Keller σε πλαίσιο διερευνητικής μάθησης, το οποίο ενισχύει τα επίπεδα κινήτρων.el
dc.format.extent215el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΔημιουργία διαδικτυακού μαθήματος μουσειακής εκπαίδευσης βασισμένο στις αρχές του μοντέλου ανάπτυξης κινήτρων ARCS-V σε πλαίσιο διερευνητικής μάθησηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subject.keywordΚίνητραel
dc.subject.keywordARCS-V modelel
dc.subject.keywordΔιερευνητική μάθησηel
dc.subject.keywordΜουσειακή εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση ενηλίκωνel
dc.date.defense2018-03-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»