Εμφάνιση απλής εγγραφής

Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Be strong/Μείνε Δυνατός

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΣτάμου, Ελένη
dc.date.accessioned2018-10-30T10:48:44Z
dc.date.available2018-10-30T10:48:44Z
dc.date.issued2018-10-26
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11498
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως βασικό της στόχο τη διερεύνηση της εφαρμογής του Μάρκετινγκ και της διαφήμισης σε Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό (Μ.Κ.Ο.) συγκεκριμένα η περίπτωση της μελέτης μας είναι η “Be Strong/Μείνε Δυνατός”. Στο πρώτο μέρος της εργασίας (Κεφάλαιο 1) έγινε βιβλιογραφική ανασκόπηση και ανάλυση του μάρκετινγκ και διαφήμισης. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας (Κεφάλαιο 2) έγινε βιβλιογραφική ανασκόπηση για τους Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς. Στο τρίτο μέρος της εργασίας (Κεφάλαιο 3) έγινε βιβλιογραφική ανασκόπηση και ανάλυση του μάρκετινγκ και διαφήμισης στον κλάδο των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών. Στο τέταρτο μέρος της εργασίας (Κεφάλαιο 4) έγινε η παρουσία του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού“Be Strong/Μείνε Δυνατός”. Στο πέμπτο μέρος (Κεφάλαιο 5) πραγματοποιήθηκε έρευνα πάνω στον συγκεκριμένο Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό“Be Strong/Μείνε Δυνατός” προκειμένου να διερευνηθούν οι απόψεις και οι στάσεις των πολιτών σχετικά με τον οργανισμό και κατά πόσο η διαφήμιση τους έχει επηρεάσει. Τέλος, η ανάπτυξη του θέματος ολοκληρώνεται με τον Επίλογο, όπου καταγράφονται τα γενικά συμπεράσματα από την τριβή με το θέμα και την γενική συνολική εξαγωγή συμπερασμάτων από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε.el
dc.format.extent172el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΤο μάρκετινγκ και η διαφήμιση του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Be strong/Μείνε Δυνατόςel
dc.title.alternativeMarketing and advertisement of the non profit organization Be Strongel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis current thesis has as its primer goal to investigate the possible ways of marketing’s and advertisement’s appliance to an non profit organization and specifically our case study is ‘’Be Strong’’. At the primer chapter, is presented the bibliographical review of marketing and advertisement. At the second chapter, is presented the bibliographical review of Non profit organizations. At the third chapter, is presented is presented the bibliographical review of marketing and advertisement of Non profit organizations. At the fourth chapter, is presented the Non profit organization Be Strong. At the fifth chapter, there is presented the research which was conducted for the Non profit Organization Be Strong, in order to investigate people’s aspect towards the organization and if the advertisement of the organization has affected them. To sum up, the elaboration of this thesis is fulfilled by the epilogue, where all the conclusions are presented.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΜη κερδοσκοπικοί οργανισμοίel
dc.subject.keywordΔιαφήμισηel
dc.subject.keywordΚαρκίνοςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΜίγμα μάρκετινγκel
dc.date.defense2018-10-26


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»