Εμφάνιση απλής εγγραφής

Χρήση ψηφιακών μέσων για την υποβοήθηση στην εκμάθηση της ταστιέρας της κιθάρας : το εκπαιδευτικό σύστημα “Fretfull”

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΜατσάγγος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2018-10-22T07:16:17Z
dc.date.available2018-10-22T07:16:17Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11468
dc.description.abstractΗ διδασκαλία της ηλεκτρικής κιθάρας αποτελεί αντικείμενο πολλών ερευνών τόσο ανάμεσα σε μουσικολόγους και εκπαιδευτικούς, όσο και σε ερευνητές μουσικής τεχνολογίας. Στην Ελλάδα, η διδασκαλία της ηλεκτρικής κιθάρας (όπως και των οργάνων που δεν ανήκουν στα λεγόμενα κλασικά όργανα), δεν διαθέτει ακόμα κάποιον αναγνωρισμένο τίτλο σπουδών και επακόλουθα ένα παγιωμένο πρόγραμμα σπουδών. Παράλληλα, ένας μεγάλος αριθμός μαθητών (αν όχι η πλειοψηφία), έχει περάσει πρώτα από μια κατάσταση αυτοδιδασκαλίας του οργάνου,αγνοώντας στοιχεία απαραίτητα για την μουσική τους εξέλιξή. Η παρούσα εργασία αφορά τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του συστήματος FretFull. , το οποίο στοχεύει στην υποβοήθηση του εκπαιδευτικού και του μαθητή ηλεκτρικής κιθάρας σε μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στην διαδικασία διδασκαλίας και εκμάθησης του οργάνου : την εκμάθηση της ταστιέρας της κιθάρας. Βασικοί στόχοι για να επιτευχθεί το βέλτιστο αποτέλεσμα από την συγκεκριμένη μέθοδο είναι : • Η εξέλιξη των μουσικών ασκήσεων σε πραγματικές συνθήκες (μελέτη βάση μουσικών έργων), • Η στήριξη της μεθόδου σε γνώσεις που οι μαθητές κατέχουν (λαμβάνοντας υπόψη το επίπεδο των μαθητών) • Η παροχή κινήτρων στους μαθητές για ενασχόληση με την επίπονη διαδικασία εκμάθησης της ταστιέρας. Η σημαντικότητα της παρούσας έρευνας τονίζεται μέσω της πειραματικής δοκιμής του συστήματος σε προχωρημένους μαθητές ηλεκτρικής κιθάρας, με σκοπό να αποδειχθεί ότι το επίπεδο της τεχνικής τους κατάρτισης δεν συνάδει με το επίπεδο γνώσης της ταστιέρας, κάτι που αποτελεί τροχοπέδη στις αυτοσχεδιαστικές προσπάθειές τους, κυρίως στον πολύ απαιτητικό κόσμο του jazzαυτοσχεδιασμού.el
dc.format.extent100el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΧρήση ψηφιακών μέσων για την υποβοήθηση στην εκμάθηση της ταστιέρας της κιθάρας : το εκπαιδευτικό σύστημα “Fretfull”el
dc.title.alternativeUse of digital media for guitar fretboard knowledge enhancement: the educational system “Fretfull”el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENElectric guitar teaching, is a subject of many researches both among musicologists and educators, as well as in music technology researchers. In Greece, the teaching of electric guitar (as well as of instruments that do not belong to the category of the so-called classical instruments) does not yet have a recognized and consequently a well-established curriculum. At the same time, a large number of students (if not the majority) have first gone through a self-teaching state, ignoring elements necessary for their musical evolution. This master thesis, deals with the design and implementation of the "FretFull" educational system. , which aims to assist the electric guitar teacher and student in one of the greatest challenges in the process of teaching and learning the instrument: learning the guitar fret board. The main goals to achieve, so we can have the best result from this method, are: • Exercises in real-world conditions (study of musical works), • Designing this method, based on knowledge that students already have (taking into account the level of students) • Providing motivation to students. The importance of this research is emphasized by the experimental test of the system, by advanced electric guitar students to demonstrate that their level of technical training is not consistent with the level of their fretboard knowledge, which is something that holds them back, in their improvisational efforts, in the demanding world of jazz music.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΚιθάραel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΜουσικήel
dc.subject.keywordΠολυμέσαel
dc.subject.keywordΑυτοσχεδιασμόςel
dc.date.defense2018-09-27


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»