Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγική γαλάζιων και κόκκινων ωκεανών. Η περίπτωση της Apple

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜουγκολιά, Ιωάννα
dc.date.accessioned2018-10-19T07:47:03Z
dc.date.available2018-10-19T07:47:03Z
dc.date.issued2018-06-15
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11459
dc.description.abstractΠερίληψη Για να αναπτυχθεί, αλλά και για να επιβιώσει, μια εταιρεία στο χώρο των επιχειρήσεων χρειάζεται στρατηγική. Η στρατηγική στοχεύει στον καθορισμό των μακροπρόθεσμων στόχων και σκοπών της επιχείρησης, τους τρόπους δράσης που θα επιλεχθούν, αλλά και την κατανομή των ανθρωπίνων και υλικών πόρων που χρειάζονται για να επιτευχθούν οι συγκεκριμένοι στόχοι. Μια στρατηγική η οποία κερδίζει συνεχώς έδαφος, είναι η στρατηγική των Γαλάζιων Ωκεανών (Blue Ocean Strategy). Με τον όρο Blue Oceans περιγράφονται οι άγνωστοι και ανεξερεύνητοι κλάδοι του σήμερα, οι οποίοι προσφέρουν υποσχόμενες ευκαιρίες καθώς και μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης και ευημερίας. Προκειμένου μια επιχείρηση να κάνει αυτό το σπουδαίο βήμα, πρέπει να διακατέχεται από ένα πνεύμα διαρκούς αναζήτησης καινοτομιών με σκοπό την διατήρηση, αλλά και τη διεύρυνση, της πελατειακής της βάσης. Στην παρούσα εργασία, αρχικά θα αναφερθούμε στη σημασία που έχει η στρατηγική στο χώρο των επιχειρήσεων, όπου θα πρέπει να ληφθούν υπόψιν το εσωτερικό, αλλά και το εξωτερικό περιβάλλον μιας επιχείρησης. Στη συνέχεια θα αναφερθούμε στη Στρατηγική Γαλάζιων Ωκεανών, θα παρουσιάσουμε τα βασικά χαρακτηριστικά της, τα βήματα για την επίτευξη της, αλλά και τα τρωτά της σημεία. Τέλος, θα μελετήσουμε την περίπτωση της Apple, ίσως το καλύτερο παράδειγμα εταιρείας που, από την ίδρυση της, βρίσκεται σε μια διαρκή αναζήτηση της καινοτομίας.el
dc.format.extent87el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΣτρατηγική γαλάζιων και κόκκινων ωκεανών. Η περίπτωση της Appleel
dc.title.alternativeBlue & red ocean strategy. The Apple caseel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENAbstract A company, in the business spectrum, is based on strategy, in order to grow and survive. The purpose of the strategy is to establish the long-term objectives of an enterprise, the way of action that will be followed, but also the human and material resource allocation that are necessary for the completion of specified purposes. An upcoming way of strategy, is the (well known) Blue Ocean Strategy. The term Blue Ocean describes the unknown and uncharted industry, until today, which offer promising opportunities along with tremendous prospects for growth and prosperity. The main characteristic of a company that will take that leap, is the spirit of constant innovation, so as to preserve and expand their customer base. This thesis will initially emphasize the importance of the strategy in the business area, taking into consideration the internal and external environment of an enterprise. Subsequently, we will focus on the Blue Ocean Strategy by presenting its key characteristics, the steps in order to achieve it and the possible vulnerabilities. Eventually, we will discuss the Apple case study, which is probably the best enterprise example, due to its continuous search for innovation, from the very beginning.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΣτρατηγικήel
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΣτρατηγική γαλάζιων ωκεανώνel
dc.subject.keywordΣτρατηγική κόκκινων ωκεανώνel
dc.subject.keywordΣτρατηγικός καμβάςel
dc.date.defense2018-07-25


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»