dc.contributor.advisor | Πολλάλης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Μουγκολιά, Ιωάννα | |
dc.date.accessioned | 2018-10-19T07:47:03Z | |
dc.date.available | 2018-10-19T07:47:03Z | |
dc.date.issued | 2018-06-15 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11459 | |
dc.description.abstract | Περίληψη
Για να αναπτυχθεί, αλλά και για να επιβιώσει, μια εταιρεία στο χώρο των επιχειρήσεων
χρειάζεται στρατηγική. Η στρατηγική στοχεύει στον καθορισμό των μακροπρόθεσμων
στόχων και σκοπών της επιχείρησης, τους τρόπους δράσης που θα επιλεχθούν, αλλά
και την κατανομή των ανθρωπίνων και υλικών πόρων που χρειάζονται για να
επιτευχθούν οι συγκεκριμένοι στόχοι. Μια στρατηγική η οποία κερδίζει συνεχώς
έδαφος, είναι η στρατηγική των Γαλάζιων Ωκεανών (Blue Ocean Strategy). Με τον όρο
Blue Oceans περιγράφονται οι άγνωστοι και ανεξερεύνητοι κλάδοι του σήμερα, οι
οποίοι προσφέρουν υποσχόμενες ευκαιρίες καθώς και μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης
και ευημερίας. Προκειμένου μια επιχείρηση να κάνει αυτό το σπουδαίο βήμα, πρέπει
να διακατέχεται από ένα πνεύμα διαρκούς αναζήτησης καινοτομιών με σκοπό την
διατήρηση, αλλά και τη διεύρυνση, της πελατειακής της βάσης.
Στην παρούσα εργασία, αρχικά θα αναφερθούμε στη σημασία που έχει η
στρατηγική στο χώρο των επιχειρήσεων, όπου θα πρέπει να ληφθούν υπόψιν το
εσωτερικό, αλλά και το εξωτερικό περιβάλλον μιας επιχείρησης. Στη συνέχεια θα
αναφερθούμε στη Στρατηγική Γαλάζιων Ωκεανών, θα παρουσιάσουμε τα βασικά
χαρακτηριστικά της, τα βήματα για την επίτευξη της, αλλά και τα τρωτά της σημεία.
Τέλος, θα μελετήσουμε την περίπτωση της Apple, ίσως το καλύτερο παράδειγμα
εταιρείας που, από την ίδρυση της, βρίσκεται σε μια διαρκή αναζήτηση της
καινοτομίας. | el |
dc.format.extent | 87 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Στρατηγική γαλάζιων και κόκκινων ωκεανών. Η περίπτωση της Apple | el |
dc.title.alternative | Blue & red ocean strategy. The Apple case | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Abstract
A company, in the business spectrum, is based on strategy, in order to grow and survive.
The purpose of the strategy is to establish the long-term objectives of an enterprise, the
way of action that will be followed, but also the human and material resource allocation
that are necessary for the completion of specified purposes. An upcoming way of
strategy, is the (well known) Blue Ocean Strategy. The term Blue Ocean describes the
unknown and uncharted industry, until today, which offer promising opportunities
along with tremendous prospects for growth and prosperity. The main characteristic of
a company that will take that leap, is the spirit of constant innovation, so as to preserve
and expand their customer base.
This thesis will initially emphasize the importance of the strategy in the business
area, taking into consideration the internal and external environment of an enterprise.
Subsequently, we will focus on the Blue Ocean Strategy by presenting its key
characteristics, the steps in order to achieve it and the possible vulnerabilities.
Eventually, we will discuss the Apple case study, which is probably the best enterprise
example, due to its continuous search for innovation, from the very beginning. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγικό μάνατζμεντ | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγική γαλάζιων ωκεανών | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγική κόκκινων ωκεανών | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγικός καμβάς | el |
dc.date.defense | 2018-07-25 | |