Show simple item record

dc.contributor.advisorΚανέλλος, Λεωνίδας
dc.contributor.authorΠαντελιάς, Ιωάννης
dc.date.accessioned2018-10-17T07:02:36Z
dc.date.available2018-10-17T07:02:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11450
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης των σπουδών για την απόκτηση μεταπτυχιακού διπλώματος από το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Τεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτων» του τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς με τίτλο «Νομικά ζητήματα Συμφωνιών Επιπέδου Υπηρεσιών σε συμβάσεις αποθήκευσης ψηφιακών δεδομένων σε υπολογιστικό νέφος (cloud SLAs) στην Ευρώπη». Η εργασία, σε πρώτη φάση προσπαθεί να αναλύσει τον διαχωρισμό που γίνεται ως προς τα είδη των υπηρεσιών που προσφέρονται διά μέσου περιβάλλοντος νεφοϋπολογιστικής. Στη συνέχεια γίνεται μια συνοπτική ανάλυση των υπηρεσιών αυτών αλλά και των τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται, αναδεικνύοντας την πολυπλοκότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών σε περιβάλλον νεφοϋπολογιστικής. Λόγω της ως άνω πολυπλοκότητας, γίνεται προσπάθεια να αναλυθούν τα νομικά ζητήματα που προκύπτουν. Αναλύεται η προσαρμογή με βάση τον νέο Γενικό Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων, το εφαρμοστέο δίκαιο και τη νομοθεσία που διέπει τις Συμβάσεις επιπέδου Υπηρεσιών σε περιβάλλον νεφοϋπολογιστικής. Ένα σημαντικό κομμάτι της παρούσας εργασίας έχει να κάνει και με συγκεκριμένα τεχνικά θέματα, όπως για το τι μέτρα προστασίας λαμβάνουν οι πάροχοι υπηρεσιών σε περιβάλλον νεφοϋπολογιστικής, πως αξιολογούν μία Σύμβαση Επιπέδου Υπηρεσιών. Επίσης γίνεται μνεία στις κατευθυντήρες γραμμές τυποποίησης των Συμφωνιών Επιπέδου Υπηρεσιών σε περιβάλλον Νεφοϋπολογιστικής της ομάδας εργασίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των στόχων που περιγράφονται σε αυτές, καθώς και ποια είναι τα κριτήρια επιλογής του κατάλληλου παρόχου, όπως και της κατάληλης υπηρεσίας. Ένα σημαντικό μέρος της παρούσας εργασίας αναλύει την διαλειτουργικότητα και την φορητότητα των συστημάτων που χρησιμοποιούν οι πάροχοι των υπηρεσιών αυτών και πως αυτές αξιολογούνται επιχειρηματικά. Τέλος, γίνεται αναφορά για το πως αξιολογείται μια Σύμβαση Επιπέδου Υπηρεσιών σε περιβάλλον νεφοϋπολογιστικής και πως παρακολουθείται η συμμόρφωση του παρόχου των υπηρεσιών με την σύμβαση, καθώς και με ποιο τρόπο γίνεται αυτό.el
dc.format.extent103el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΝομικά ζητήματα Συμφωνιών Επιπέδου Υπηρεσιών σε συμβάσεις αποθήκευσης ψηφιακών δεδομένων σε υπολογιστικό νέφος (cloud SLAs) στην Ευρώπηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis Diploma Thesis was developed in the context of the completion of the postgraduate diploma from the Postgraduate Program "Technoeconomic Management and Security of Digital Systems" of the Department of Digital Systems of the University of Piraeus entitled "Legal issues of service level agreements in digital data storage contracts cloud SLAs in Europe ". The work, in the first instance, attempts to analyse the distinction made with the types of services offered through the cloud environment. Then, a brief analysis of these services and the technologies used is made, highlighting the complexity of the services offered in a cloud computing environment. Due to the above complexity, an attempt is made to analyse the legal issues that arise. An analysis is made on the basis of new General Data Protection Regulation, the applicable law and the legislation governing Service Level Agreements in cloud computing environment. An important part of this work is also about specific technical issues, such as what protection measures are taken by service providers in the cloud computing environment to evaluate a Service Level Agreement. Reference is also made to the standardization guidelines of the Service Level Agreements in cloud computing environment of the European Commission Working Group and the objectives outlined therein, as well as the criteria for selecting the appropriate provider and the appropriate service. An important part of this paper analyzes the interoperability and portability of systems used by service providers and how they are evaluated during business. Finally, reference is made to how a Service Level Agreement is assessed in a cloud environment and how the service provider's compliance with the contract is monitored, and how that is accomplished.el
dc.contributor.masterΤεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.subject.keywordService Level Agreement in Cloud Computingel
dc.subject.keywordGeneral Data Protection Regulationel
dc.subject.keywordCSAel
dc.subject.keywordModellingel
dc.subject.keywordService Level Agreement Ratingel
dc.subject.keywordData transferel
dc.subject.keywordRegulatory complianceel
dc.subject.keywordCopyrightel
dc.subject.keywordSLALOMel
dc.subject.keywordData portabilityel
dc.subject.keywordData interoperabilityel
dc.subject.keywordΣυμφωνία επιπέδου υπηρεσιών σε περιβάλλον νεφοϋπολογιστικήςel
dc.subject.keywordΓενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (ΓΚΠΔ)el
dc.subject.keywordΓΚΠΔel
dc.subject.keywordΜοντελοποίησηel
dc.subject.keywordΑξιολόγηση Συμφωνίας Επιπέδου Υπηρεσιώνel
dc.subject.keywordΜεταφορά δεδομένωνel
dc.subject.keywordΚανονιστική συμμόρφωσηel
dc.subject.keywordΠνευματικά δικαιώματαel
dc.subject.keywordΦορητότητα δεδομένωνel
dc.subject.keywordΔιαλειτουργικότητα δεδομένωνel
dc.date.defense2018-05-31


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»