Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΚαρρά, Σταυρούλα
dc.date.accessioned2018-10-12T09:54:14Z
dc.date.available2018-10-12T09:54:14Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11432
dc.description.abstractΜε την ερευνητική αυτή διπλωματική εργασία επιχειρείται να αναπτυχθεί ένα σεμινάριο κατάρτισης βασισμένο στις θεωρίες κινήτρων και στην πρακτική της παιχνιδοποίησης. Ειδικότερα γίνεται προσπάθεια για τον σχεδιασμό ενός ηλεκτρονικού σεμιναρίου που ενσωματώνει τόσο δομικά στοιχεία όσο και μηχανισμούς της παιχνιδοποίησης με θεωρητικό πυλώνα τις τρεις συνιστώσες της θεωρίας του Αυτοπροσδιορισμού, την Ικανότητα, την Αυτονομία και τη Σχετικότητα, με στόχο της ενίσχυση των κινήτρων των συμμετεχόντων. Για τις ανάγκες της παρούσας εργασίας παραμετροποιήθηκε το ηλεκτρονικό περιβάλλον της πλατφόρμας Moodle και σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε ψηφιακό υλικό και δραστηριότητες σύμφωνα με τις συνιστώσες της Θεωρίας του Αυτοπροσδιορισμού. Το περιεχόμενο του εκπαιδευτικού σεμιναρίου αφορά την εξυπηρέτηση πελατών και αναφέρεται σε ενήλικους εκπαιδευομένους. Στη παρούσα έρευνα επιλέχθηκε η ποσοτική στατιστική ανάλυση των δεδομένων. Τα αποτελέσματα που πήραμε έδειξαν ότι το παιχνιδοποιημένο ηλεκτρονικό περιβάλλον σε συνδυασμό με τις συνιστώσες του Αυτοπροσδιορισμού επηρεάζουν τα κίνητρα των εκπαιδευομένων καθώς και ότι το περιβάλλον της έρευνας ήταν αποτελεσματικό. Η σημαντικότητα αυτής της εργασίας έγκειται στο συνδυασμό ενός εφαρμοσμένου θεωρητικού πλαισίου για τη μάθηση βασισμένο στη θεωρία του Αυτοπροσδιορισμού και στη παιχνιδοποίηση με σκοπό να καλύψει τις ανάγκες των εκπαιδευομένων που σχετίζονται με την ικανότητα, την αυτονομία και τη σχετικότητα και εν συνεχεία με τα εσωτερικά κίνητρα. Για τις ανάγκες αυτές παραμετροποιείται κατάλληλα η πλατφόρμα Moodle προκειμένου να υποστηρίξει τις δραστηριότητες χρησιμοποιώντας τόσο δικά της εργαλεία όσο και πρόσθετα (plug ins) για να επιτευχθεί η παιχνιδοποίηση Δομής (Structural Gamification) όσο και η παιχνιδοποίηση Περιεχομένου (Content Gamification). Τέλος δημιουργείται μια σαφή σύνδεση μεταξύ της θεωρίας του Αυτοπροσδιορισμού και της παιχνιδοποίησης.el
dc.format.extent127el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΧρήση του gamification και της θεωρίας του αυτοπροσδιορισμού για ανάπτυξη κινήτρων σε ενήλικες εκπαιδευόμενουςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΠαιχνιδοποίησηel
dc.subject.keywordΘεωρία του αυτοπροσδιορισμούel
dc.subject.keywordMoodleel
dc.subject.keywordΚίνητραel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση ενηλίκωνel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subject.keywordGamificationel
dc.date.defense2018-02-28


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»