Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΓλυκός, Ταξιάρχης
dc.date.accessioned2018-10-10T08:41:39Z
dc.date.available2018-10-10T08:41:39Z
dc.date.issued2018-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11428
dc.description.abstractΜε την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται μια μελέτη στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής κατάρτισης με τον συνδυασμό των μοντέλων design thinking και six thinking hats. Πιο συγκεκριμένα ο επιχειρήθηκε η σχεδίαση ανάπτυξη εφαρμογή και αξιολόγηση ενός workshop βασισμένο στα μοντέλα design thinking και six thinking hats, το οποίο συνδυάζεται και υποστηρίζεται από τεχνολογικές εκπαιδευτικές λύσεις. Στόχος ήταν η μελέτη του κατά πόσο μπορούν να μεταβληθούν οι δείκτες της δημιουργικότητας της συμμετοχής και των κινήτρων στους εκπαιδευόμενους. Η θεματική του workshop είναι το Internet of Things και υλοποιείται μέσω του συστήματος διαχείρισης μάθησης Moodle. Για την υλοποίηση της παρούσας εργασίας έγινε κατάλληλη παραμετροποίηση για στο εκπαιδευτικό περιβάλλον του Moodle. Επίσης σχεδιάστηκε το αναγκαίο και κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό το οποίο υπακούει στις ανάγκες και προδιαγραφές των μοντέλων design thinking και six thinking hats. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τις ανάγκες της παρούσας διπλωματικής στόχευε στην διερεύνηση της στατιστικής επίδρασης του σχεδιασμού και δόμησης ενός περιβάλλοντος ηλεκτρονικής εκπαίδευσης. Για την συγκεκριμένη έρευνα επιλέχθηκε να ακολουθηθεί τόσο ποσοτική όσο και ποιοτική ανάλυση δεδομένων στο δείγμα. Το μέγεθος του δείγματος αποτελούταν από είκοσι τέσσερις ενήλικες εκπαιδευόμενους. Αρχικά έγινε χρήση ορισμένων ερωτηματολογίων τα οποία μετρούσαν την κατάσταση συγκεκριμένων δεικτών των εκπαιδευομένων πριν την έναρξη του workshop. Στην συνέχεια ακολούθησε η διενέργεια όλων των φάσεων που αντιπροσωπεύουν την ροή του μοντέλου design thinking εμπλουτισμένο με τα six thinking hats. Τέλος έγινε πάλι μέτρηση της κατάστασης των δεικτών των εκπαιδευομένων που μελετήθηκαν και στην αρχή του workshop. Χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό κριτήριο του pair sample t-test για την εξαγωγή συμπερασμάτων. Τα αποτελέσματα της έρευνας μας δείχνουν ότι ο προτεινόμενος από εμάς σχεδιασμός έχει στατιστικά σημαντική επίδραση στους εκπαιδευόμενους. Επίσης αξιολογήθηκε ποσοτικά η δυναμική η οποία είχε το η πλατφόρμα του Moodle με την παρούσα παραμετροποίηση για τις ανάγκες του workshop και την υποστήριξη των μοντέλων design thinking και six thinking hats. Η μέτρηση μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οι εκπαιδευόμενοι ήταν ικανοποιήμνη με την εφαρμογή και τον σχεδιασμό του μαθήματος στην πλατφόρμα του Moodle. Τέλος έγινε και μια ποιοτική αξιολόγηση για την ικανοποίηση της ροής η οποία δημιουργήθηκε για να συνδυάσει τα μοντέλα design thinking και six thinking hats. Λόγω της ποιοτικής αξιολόγησης αυτού του ερωτήματος, υπήρξε και δικλείδα ασφαλείας ποσοτικού χαρακτήρα. Αυτό έγινε για τον έλεγχο της ακεραιότητας των ποιοτικών απαντήσεων. Η ανάλυση των δεδομένων για αυτό το σημείο έδειξε ότι οι εκπαιδευόμενοι είχαν μόνο θετικά σχόλια να αναφέρουν οπότε αποτιμούμε ότι έγινε ένας ικανοποιητικός σχεδιασμός για το workshop και μια καλή συσχέτιση των μοντέλων design thinking και six thinking hats υποστηριζόμενα από ένα σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης όπως το Moodle.el
dc.format.extent134el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣχεδιασμός, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση workshop σχεδιασμένο με την χρήση των design thinking & six thinking hats modelsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordDesign thinkingel
dc.subject.keywordSix thinking hatsel
dc.subject.keywordMoodleel
dc.subject.keywordAdult learningel
dc.date.defense2018-02-28


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»