Εμφάνιση απλής εγγραφής

Κατάρτιση ανθρώπινου δυναμικού για τη διαχείριση διαπολιτισμικών τάξεων στις ΕΠΑ.Σ του ΟΑΕΔ

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΚωτσάκου, Αθανασία
dc.date.accessioned2018-08-03T06:47:47Z
dc.date.available2018-08-03T06:47:47Z
dc.date.issued2018-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11358
dc.description.abstractΣτην εποχή που ζούμε σημειώνονται συνεχείς οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές μεταβολές. Αποτέλεσμα των μεταβολών αυτών είναι η εμφάνιση ενός μεταναστευτικού ρεύματος που έχει προκαλέσει μεγάλες κοινωνικές αλλαγές μετατρέποντας τις κοινωνίες σε πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα. Η Ελλάδα δεν ξέφυγε από την τάση αυτή της εποχής, καθώς αποτέλεσε μια από τις χώρες που υποδέχθηκαν και υποδέχονται ακόμα και σήμερα ένα μεγάλο αριθμό μεταναστών και προσφύγων, επαναπροσδιορίζοντας έτσι τη σύνθεση της κοινωνίας. Αυτή η νέα πολυπολιτισμική πραγματικότητα που διαμορφώνεται, επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς και κυρίως στον τομέα της εκπαίδευσης, θέτοντας ως επιτακτική ανάγκη τη διαπολιτισμική εκπαίδευση, ώστε να υπάρχουν ίσες ευκαιρίες μάθησης για όλους. Ιδιαίτερα σημαντικός και καθοριστικός είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού, ο οποίος καλείται να αναλάβει δράση και να προσπαθήσει να ανταποκριθεί στις ανάγκες της νέας πολυπολιτισμικής πραγματικότητας, προωθώντας τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και μετατρέποντας τη σχολική τάξη σε χώρο έκφρασης όλων των μαθητών ανεξαιρέτως. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστεί η σχέση της διαπολιτισμικής επάρκειας και ετοιμότητας τους με τη σχολική επίδοση των πολιτισμικά διαφορετικών μαθητών στα γλωσσικά μαθήματα, μέσω της καταγραφής των απόψεων των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε διαπολιτισμικές τάξεις του ΕΠΑ.Σ. Ο.Α.Ε.Δ. Μέσα από την έρευνα, επιπλέον, επιχειρείται η ανάδειξη των προβλημάτων – δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί κατά τη διδασκαλία μαθημάτων, καθώς και οι πηγές επιμόρφωσης και στήριξης των εκπαιδευτικών σε ζητήματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Τέλος, μέσω της ποσοτικής προσέγγισης του ζητουμένου, παρουσιάζεται ο βαθμός διαπολιτισμικής επάρκειας και ετοιμότητας των εκπαιδευτικών.el
dc.format.extent124el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΚατάρτιση ανθρώπινου δυναμικού για τη διαχείριση διαπολιτισμικών τάξεων στις ΕΠΑ.Σ του ΟΑΕΔel
dc.title.alternativeHuman resources training for the administration of intercultural classes of EPA.S OAEDel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENNowadays, there are constant economic, political and social changes. The result of these changes is the emergence of a migratory current, that has caused social changes and the societies have been turned around into multicultural environments. Greece has not been got away from this trend since it is one of the countries which is still receiving a large number of migrants and refugees today, redefining the composition of society. This emerging multicultural reality brings about significant changes in many areas, especially in the field of education, requiring intercultural education as a prerequisite, so that there are equal learning opportunities for all students. Particularly the role of the teacher is very important and prevalent, because he is called upon to act and try to respond to the needs of the new multicultural reality, promoting intercultural education and transforming the class into an area of expression for all students without exceptions. The aim of the present study is to examine the relationship between intercultural competence and readiness to the school performance of culturally diverse students in language courses, by recording the views of teachers serving in intercultural classes of the EPAS of OAED The research also seeks to highlight and mention the problems faced by teachers in teaching courses as well as the sources of training and support for teachers in intercultural education. Finally, through the quantitative approach is presented the level of intercultural competence and promptitude of teachers.el
dc.contributor.masterΟικονομικά της Εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΚατάρτιση εκπαιδευτικώνel
dc.subject.keywordΑλλοδαποί μαθητέςel
dc.subject.keywordΕΠΑ.Σ ΟΑΕΔel
dc.date.defense2018-07-25


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»