Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσελέντης, Βασίλειος
dc.contributor.authorΤαλαβέρου, Ευγενία
dc.date.accessioned2018-07-31T08:45:53Z
dc.date.available2018-07-31T08:45:53Z
dc.date.issued2017-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11351
dc.description.abstractΗ Βόρεια Θαλάσσια Οδός είναι η πιο σύντομη ωκεάνια διαδρομή από τα Ευρωπαϊκά λιμάνια της Ρωσίας με την Άπω Ανατολή και ανταγωνίζεται ευθέως τη Διώρυγα του Σουέζ αφού μειώνει τον χρόνο της γραμμής Ευρώπης – Ασίας σχεδόν στο μισό. Το μεγαλύτερο πρόβλημα του Βορείου Περάσματος είναι οι πάγοι, οι οποίοι καλύπτουν ολόκληρη την διαδρομή την μεγαλύτερη περίοδο του χρόνου. Για την επίλυση αυτού προβλήματος χρησιμοποιούνται πυρηνοκίνητα παγοθραυστικά. Μόνο 1,5 με 2 μήνες το χρόνο η διέλευση γίνετε χωρίς πάγους. Όλο και περισσότερες εταιρείες χρόνο με το χρόνο δείχνουν ενδιαφέρον για το Βόρειο Πέρασμα και για την γρηγορότερη μεταφορά των φορτίων τους. Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία αναλύει και περιγράφει όλες τις επιπτώσεις (οικονομικές, περιβαλλοντικές, πολιτικές) που έχει η Ναυσιπλοΐα στο Βόρειο Πέρασμα. Συγκεκριμένα, εστιάζει στο πρώτο τάνκερ που διέσχισε την Αρκτική χωρίς παγοθραυστικό. Πρόκειται για το ρώσικο δεξαμενόπλοιο Christophe de Margerie, το οποίο επιτέλεσε το ιστορικό αυτό επίτευγμα στις 17 Αυγούστου του 2017. Παρέχεται αναλυτική περιγραφή τόσο του ταξιδιού όσο και των αλλαγών που θα επιφέρουν στο μέλλον παρόμοια ταξίδια.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΟικονομικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις καθώς και θέματα ασφαλείας από τη δραστηριοποίηση της ναυτιλίας στο Βόρειο Πέρασμα του Αρκτικού κύκλου - Η Σύμβαση 'Polar Code' του IMOel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe North Sea Route (NSR) is the shortest ocean road from the European ports of Russia to the Far East and competes directly with the Suez Canal as it cuts the time of the Asia-Europe line by almost half. The biggest problem in NSR is the ice, which covers the entire route over the longest period of time. Nuclear icebreakers are used to solve this problem. Only 1.5 to 2 months a year the passage is free of ice. More and more companies year after year show interest in the North Path and for the faster transfer of their cargoes. In this Master Thesis all the impacts (economic, environmental, policy) of shipping on the North Path are analyzed and described. In particular, focuses on the first tanker that crossed the Arctic without icebreaker. It is the Russian tanker Christophe de Margerie, which made the historic success on August 17, 2017. A detailed description of both the route and the changes that will make similar trips in the future is provided.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΒόρειο Πέρασμαel
dc.subject.keywordΑρκτικήel
dc.subject.keywordΝαυσιπλοΐαel
dc.subject.keywordΠολικός Κώδικαςel
dc.date.defense2017-12-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»