Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουρεμένος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΠανιόζογλου, Νίκη
dc.date.accessioned2018-07-23T08:54:25Z
dc.date.available2018-07-23T08:54:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11328
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών στη Τεχνοοικονομική Διοίκηση Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς με επιβλέποντα τον Καθηγητή κ. Κουρεμένο Αθανάσιο. Σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιάσει κατά πόσο μία 'παλιά υπηρεσία ́, όπως είναι αυτή της κομμωτικής μπορεί να ενσωματώσει τη σύγχρονη τεχνολογία. Συγκεκριμένα επιχειρεί να διερευνήσει κατά πόσο οι χρήστες της σύγχρονης τεχνολογίας και ειδικότερα των έξυπνων κινητών, είναι διατεθειμένοι να κάνουν χρήση αυτής για να κλείσουν ραντεβού στο κομμωτήριο της επιλογής τους. Αναλυτικότερα, η εργασία αυτή αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο γίνονται θεωρητικές προσεγγίσεις στις βασικές έννοιες και τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών κομμωτικής και ο τρόπος που μέχρι σήμερα κλείνει ο πελάτης τα ραντεβού του. Τι υπάρχει στις σύγχρονες τεχνολογίες όσον αφορά στις υπηρεσίες κομμωτικής και γενικότερα στις λεγόμενες παλιές υπηρεσίες. Παρουσίαση των δυνατοτήτων της προτεινόμενης εφαρμογής, δηλαδή τι ακριβώς θα μπορεί ο χρήστης να κάνει μέσα από αυτή και κατά πόσο μπορεί να αλλάξει η καθημερινότητα του, ποια είναι τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα της χρήσης της εφαρμογής. Ακόμα αναλύεται το μάρκετινγκ μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο δεύτερο μέρος γίνεται αναφορά στη μέθοδο με την οποία διανεμήθηκαν τα ερωτηματολόγια, καθώς επίσης τα κριτήρια αυτών και αναλύονται τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων. Τέλος, καταλήγουμε στα συμπεράσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε με γνώμονα τις ραγδαίες εξελίξεις της τεχνολογίας και τις αλλαγές που πραγματοποιούνται στην κοινωνία.el
dc.format.extent50el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕφαρμογή κινητών για ραντεβού σε κομμωτήριαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΤεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.subject.keywordΑνάπτυξη εφαρμογήςel
dc.subject.keywordΚομμωτήριαel
dc.subject.keywordΝέες τεχνολογίεςel
dc.subject.keywordΚοινωνικά δίκτυα στο διαδίκτυοel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.date.defense2018-01-08


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»