Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚαρπούζης, Κώστας
dc.contributor.authorΧιωτάκη, Δομνίκη
dc.date.accessioned2018-07-11T05:19:35Z
dc.date.available2018-07-11T05:19:35Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11308
dc.description.abstractΤα παιχνίδια αποτελούν μέρος της ζωής των ανθρώπων από τη βρεφική ηλικία. Η αγάπη που δείχνουν τα παιδιά και ο ενθουσιασμός, αλλά και η παιδαγωγική αξία τους ήταν η αφορμή για την εύρεση μιας νέας μεθόδου διδασκαλίας. Το Game-Based Learning τα τελευταία χρόνια αποτελεί μια μέθοδο που προτιμούν όλο και περισσότεροι εκπαιδευτικοί για την επίτευξη μιας πιο αποτελεσματικής μάθησης. Το Game-Based Learning στην εκπαίδευση είναι μια υποσχόμενη μέθοδος και παράλληλα μια νέα τάση για την οποία απαιτείται περισσότερη εμπειρική έρευνα για τα αποτελέσματά της. Η παρούσα εργασία ερευνά τα αποτελέσματα της μεθόδου διδασκαλίας Game-Based Learning σε σύγκριση με την παραδοσιακή διδασκαλία, αλλά και με τη διδασκαλία υποστηριζόμενη από τις νέες τεχνολογίες, συγκεκριμένα με τη χρήση μιας ψηφιακής παρουσίασης, σε ένα δείγμα μαθητών της Β’ Δημοτικού για το γνωστικό αντικείμενο της Μελέτης Περιβάλλοντος. Για την υλοποίηση της έρευνας σχεδιάστηκαν κάρτες παιχνιδιού Υπερατού για τα θηλαστικά ζώα με τη χρήση ενός κώδικα XML. Για την υλοποίηση επιλέχθηκε η ποσοτική στατιστική ανάλυση των δεδομένων και το εργαλείο μέτρησης ήταν το ίδιο πριν την έναρξη της διδασκαλίας, αλλά και μετά. Έτσι, μετρήθηκε η επίδοση των μαθητών πριν την κάθε διδασκαλία, αλλά και στο τέλος, ώστε να μετρηθεί η διαφορά στη βαθμολογία. Επιπλέον, χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο μόνο για την ομάδα που χρησιμοποίησε το παιχνίδι για να μετρηθούν ποιοτικά χαρακτηριστικά. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η μέθοδος Game-Based Learning αποτελεί μια αποτελεσματική μέθοδος για τη διδασκαλία, οι μαθητές διασκεδάζουν πολύ, δείχνουν ενδιαφέρον και μαθαίνουν παίζοντας.el
dc.format.extent174el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleGame-based learning στην εκπαίδευση: σχεδιασμός και χρήση παιχνιδιού με κάρτες για την υποστήριξη του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος στη Β’ Δημοτικούel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENGames have always been a part of people’s lives since infancy. The love and enthusiasm that children show, as well as their educational value, was the reason to search for new teaching methods. Game-based Learning has been a method that more and more educators have opted for, in order to achieve more effective learning. Game-based learning is a promising method and a new trend in education, for the results of which, more empirical research is required. This specific assignment examines the outcome of Game-Based Learning teaching method compared to conventional teaching, along with teaching supported by new technological methods, in particular with the use of a digital presentation for the cognitive item of Environmental studies, to a test group of students attending the second grade of elementary school. For this research to be conducted, Top Trumps cards regarding mammals were designed with the aid of an xml code. Quantitative statistical analysis of the data was chosen for the realization of this and the tool of evaluation was the same before and after the beginning of a class. This way, the performance of students was evaluated both before and by the end of the lesson, so as to assess the differences in scoring. Moreover, a questionnaire was used only with the group that used the game, so as to evaluate qualitative characteristics. The results indicated that Game-Based Learning is an effective teaching method, students have a great time, appear to be interested and learn while playing.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΜελέτη περιβάλλοντοςel
dc.subject.keywordΠαιχνίδια, Εκπαιδευτικάel
dc.subject.keywordEducational gamesel
dc.subject.keywordCard gamesel
dc.subject.keywordGame-based learningel
dc.date.defense2018-07-04


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»