dc.contributor.advisor | Καρπούζης, Κώστας | |
dc.contributor.author | Αγγελή, Κρυσταλλία - Ζωή | |
dc.date.accessioned | 2018-07-10T10:36:32Z | |
dc.date.available | 2018-07-10T10:36:32Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11307 | |
dc.description.abstract | Με την παρούσα διπλωματική ερευνητική εργασία επιχειρείται να προσεγγιστεί ένας τρόπος ένταξης του δημοφιλούς παιχνιδιού Angry Birds στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών του υπουργείου Παιδείας για την εκμάθηση φυσικής και να διερευνηθεί η επίδραση της διδακτικής αυτής στις επιδόσεις των μαθητών. Για τον σκοπό της εργασίας δημιουργήθηκαν και υλοποιήθηκαν τρία μαθήματα φυσικής, τα οποία στηρίχθηκαν στο ηλεκτρονικό παιχνίδι που δημιουργήθηκε στηριζόμενο σε κλώνο του παιχνιδιού Angry Birds. Τα μαθήματα σχεδιάστηκαν με βάση το βιβλίο Φυσικής της Β’ γυμνασίου. Στην έρευνα συμμετείχαν 26 μαθητές Α’ γυμνασίου ενός τμήματος ενός ιδιωτικού σχολείου στο πλαίσιο του μαθήματος φυσικής στο σχολείο. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι μαθητές μικρότερης ηλικίας μπορούν να αποκτήσουν γνώση μέσα από τη διδακτική που βασίζεται σε παιχνίδι, έχοντας τα ίδια αποτελέσματα με την παραδοσιακή διδασκαλία. Όμως όλοι οι μαθητές που παρακολούθησαν το μάθημα με το ηλεκτρονικό παιχνίδι είχαν καλύτερα αποτελέσματα, όλοι ανεξαρτήτως του επιπέδου τους, σε αντίθεση με τους μαθητές που παρακολούθησαν την παραδοσιακή διδασκαλία. | el |
dc.format.extent | 126 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Χρήση κλώνου του παιχνιδιού Angry Birds για διδασκαλία φυσικής | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | The aim of the present study is to approach a way of incorporating the popular game Angry Birds in secondary education according to the curriculum of the Ministry of Education for Physics and to investigate the effect of this teaching on pupils' performance. For this purpose, there were created and implemented three courses, which were based on the digital game, which was created based on a clone of the Angry Birds game. The lessons were designed based on the Physics Book of the 2nd grade of High School. The case study involved 26 students of the first grade, a class of a private school, within the course of physics. The results of the survey have shown that younger students can acquire knowledge through game-based teaching, having the same results as traditional teaching. But all of the students who attended the lesson with the digital game had better results, regardless of their level, in comparison to the students who attended traditional teaching. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Μάθηση βασισμένη σε ψηφιακά παιχνίδια | el |
dc.subject.keyword | Δευτεροβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Φυσική | el |
dc.subject.keyword | Angry birds | el |
dc.date.defense | 2018-07-04 | |