Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤζαννάτος, Ερνέστος
dc.contributor.advisorΤσελέντης, Βασίλειος
dc.contributor.advisorΠολέμης, Διονύσιος
dc.contributor.authorΖαγοραίου, Νικολίνα - Πηγή
dc.date.accessioned2018-06-25T05:58:25Z
dc.date.available2018-06-25T05:58:25Z
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11277
dc.description.abstractΟι μηχανές εσωτερικής καύσης (κοινώς ΜΕΚ) χρησιμοποιούνται ευρύτατα εδώ και πάνω από έναν αιώνα, σε πολλά μέσα μεταφοράς και εγκαταστάσεις μικρής, μεγαλύτερης ή πολύ μεγάλης ισχύος. Φυσικά στην τελευταία κατηγορία εντάσσονται τα πλοία, τα οποία χρειάζεται να συνδυάσουν την μεγάλη ισχύ στην απόδοση με τη μικρότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμων και την ευκολία στη συντήρηση, καθώς εν μέσω θαλασσών ή και ωκεανών δεν υπάρχει η πολυτέλεια του χρόνου των υλικών πόρων και του πολυπληθούς ανθρώπινου δυναμικού. Τα κριτήρια του διαχωρισμού των μηχανών εσωτερικής καύσης είναι αρκετά, όπως παρουσιάζονται στην παρούσα εργασία, ωστόσο στην περίπτωση των πλοίων τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχουν οι μηχανές προσανατολίζονται σε κάποια συγκεκριμένα. Στη συνέχεια της εργασίας, γίνεται ανάλυση των τμημάτων μιας τυπικής ΜΕΚ, περιγραφή και σύγκριση των δίχρονων και τετράχρονων μηχανών, που αποτελούν πρεσβευτές δύο βασικών τεχνικών, ενώ γίνεται και μια επισκόπηση των σημαντικότερων συστημάτων των πετρελαιοκινητήρων, που συναντώνται στην τεχνολογία των μηχανών των πλοίων.el
dc.format.extent79el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑρχές λειτουργίας δίχρονων μηχανών εσωτερικής καύσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENInternal combustion engines (ICE) have been widely used for over a century, in many modes of transport and facilities of small, greater or too high power. Of course, in the latter category are ships, which need to combine great power in performance with the lowest fuel consumption and ease of maintenance, as in the seas and oceans there is no luxury of material resources time and the vast human dynamically. The criteria for the separation of internal exhaust gases are sufficient, as presented in this paper, but in the case of ships, the characteristics that the machines must have are oriented to specific ones. Next, we analyze the parts of a typical ICE, a description and comparison of the two and four-stroke machines that are challenged by two basic techniques, and an overview of the most important diesel engine systems encountered in ship engine technology.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΜηχανές εσωτερικής καύσηςel
dc.subject.keywordΔίχρονες μηχανέςel
dc.subject.keywordΤετράχρονες μηχανέςel
dc.subject.keywordΠετρελαιομηχανέςel
dc.subject.keywordΜηχανές πλοίωνel
dc.date.defense2018-06-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»