dc.contributor.advisor | Παπαδημητρίου, Ευστράτιος | |
dc.contributor.author | Ζάχου, Όλγα | |
dc.date.accessioned | 2018-06-21T08:19:50Z | |
dc.date.available | 2018-06-21T08:19:50Z | |
dc.date.issued | 2018-06-21 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11272 | |
dc.description.abstract | Σε αυτή την εργασία ο κύριος στόχος είναι να δείξουμε το πως, τόσο οι μακροοικονομικοί όσο και οι χρηματοοικονομικοί παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν τους ναύλους στη spot ναυτιλία για τα δεξαμενόπλοια πετρελαίου διαφόρων κατηγοριών. Για να πετύχουμε το στόχο αυτό, θα χρησιμοποιήσουμε ένα μακροοικονομικό παράγοντα, που είναι οι εισαγωγές πετρελαίου των Ηνωμένων Πολιτειών, και δύο χρηματοοικονομικούς παράγοντες, που είναι η τιμή του αργού πετρελαίου και των προϊόντων του και οι μεταβολές του USD Index. Οι προαναφερθέντες τρεις παράγοντες θα χρησιμοποιηθούν, ως ανεξάρτητες μεταβλητές, σε τέσσερα μοντέλα παλινδρόμησης. Η εξαρτημένη μεταβλητή, στα τέσσερα αυτά μοντέλα, θα είναι οι ναύλοι στη spot ναυτιλία για τα δεξαμενόπλοια. Το πρώτο μοντέλο θα παρουσιάσει το εμπόριο προϊόντων πετρελαίου, καθώς θα αναφέρεται σε δεξαμενόπλοια χωρητικότητας έως και 45-50,000 DWT. Τα υπόλοιπα τρία μοντέλα θα παρουσιάσουν το εμπόριο αργού πετρελαίου, καθώς θα αναφέρονται σε δεξαμενόπλοια Aframax (χωρητικότητας έως 80-85,000 DWT), Suezmax (χωρητικότητας έως 130-135,000 DWT) και τέλος VLCC (Very Large Crude Carriers) (χωρητικότητας έως 270-285,000 DWT). Στο επίκεντρο της εργασίας βρίσκονται οι Η.Π.Α. και οι διαδρομές των δεξαμενόπλοιων από και προς αυτές. | el |
dc.format.extent | 80 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Οι επιπτώσεις που έχουν στον καθορισμό των ναύλων όλων των τύπων Tankers μακροοικονομικοί και γεωγραφικοί παράγοντες (οικονομικού και κοινωνικοπολιτικού περιβάλλοντος) | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | In this paper the main goal is to demonstrate how both macroeconomic and financial factors may affect spot freight rates for different types of Tankers. In order to achieve that, we are going to use one macroeconomic factor, which is the returns of US Oil imports, and two financial factors, which are Oil Price and the returns of USD Index. The aforementioned three factors are going to be used, as explanatory variables, in four regression models. The dependent variable in these four models will be the spot freight rates for Tankers. The first model will represent oil product trade as it will contain data for tankers with capacity up to 45-50,000 DWT. The other three models will represent crude oil trade as they will contain data for Aframax Tankers (up to 80-85,000 DWT), Suezmax Tankers (up to 130-135,000 DWT) and finally VLCC Tankers (up to 270-285,000 DWT). U.S.A. and their sea routes are in the center of this paper. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναύλωση και ναύλος | el |
dc.subject.keyword | Τιμές πετρελαίου | el |
dc.subject.keyword | Πετρελαιοειδή | el |
dc.subject.keyword | Πετρελαιοφόρα | el |
dc.subject.keyword | Πετρελαϊκές κρίσεις | el |
dc.subject.keyword | Διεθνής ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Crude oil | el |
dc.subject.keyword | Tankers | el |
dc.date.defense | 2018-05-31 | |