dc.contributor.advisor | Φαφαλιού, Ειρήνη | |
dc.contributor.author | Βόβουρα, Ηλιάνα | |
dc.date.accessioned | 2018-06-12T10:02:08Z | |
dc.date.available | 2018-06-12T10:02:08Z | |
dc.date.issued | 2018-05-25 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11253 | |
dc.description.abstract | Η παιχνιδοποίηση αποτελεί ένα επίκαιρο θέμα σε διάφορους τομείς εφαρμογής. Ορίζεται ως η εφαρμογή των στοιχείων βάσει των οποίων σχεδιάζονται τα παιχνίδια, όπως οι προκλήσεις για συμμετοχή σε διαγωνισμό, τα σήματα/κονκάρδες και οι πίνακες κατάταξης - σε ένα περιβάλλον εκτός του παιχνιδιού, όπως είναι αυτό των εταιριών, με σκοπό την επίτευξη διαφόρων στόχων.
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει εάν οι ελληνικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την παιχνιδοποίηση ως εργαλείο για την εκπαίδευση προσωπικού. Στο πρώτο μέρος της διπλωματικής εργασίας αναλύεται η θεωρία γύρω από την παιχνιδοποίηση και περιγράφονται οι τεχνικές της καθώς και οι τρόποι χρήσης τους σε εταιρικά περιβάλλοντα.
Στο δεύτερο μέρος της διπλωματικής εργασίας παρουσιάζεται η εμπειρική έρευνα η οποία σχεδιάστηκε με την χρήση ερωτηματολογίου ώστε να απαντήσει στα ερευνητικά ερωτήματα που θέσαμε. Τέλος, παρουσιάζονται αναλυτικά τα αποτελέσματα από τα οποία προκύπτει ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις οι οποίες συμμετείχαν στο ερωτηματολόγιο δεν χρησιμοποιούν το gamification. Επίσης, οι εργαζόμενοι θα είχαν θετική απόδοση με την εφαρμογή αυτού του τύπου εκπαίδευσης. Τα αποτελέσματα επεξεργάστηκαν με την χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS 23. | el |
dc.format.extent | 105 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Η παιχνιδοποίηση στις ελληνικές επιχειρήσεις και η επίδρασή της στην εκπαίδευση προσωπικού | el |
dc.title.alternative | Gamification in greek bussinesses and its impact on personel training | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Gamification is a topical issue in various fields of application. It is defined as the application of the elements with which games are designed, such as challenges, badges and ranking boards - in a non-game environment, such as that of companies, in order to achieve the goals.
This diploma thesis examines whether the Greek enterprises use gamification as a tool for staff training. The first part of the thesis analyzes the theory around gamification, techniques and how gamification is used.
The second part of the diploma thesis presents the research which was designed using a questionnaire to answer the research questions. Finally, the results are presented analytically from which it arises that most of the enterprises that participated in the questionnaire don't make use of gamification. Furthermore, employees would have a positive performance by implementing this type of training. The results were processed using the SPSS 23 statistical package. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Παιχνιδοποίηση | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση προσωπικού | el |
dc.subject.keyword | Εμπειρική έρευνα | el |
dc.subject.keyword | Ελλάδα | el |
dc.date.defense | 2018-06-06 | |