Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠανηγυράκης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Όλγα Δρ.
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Όλγα
dc.date.accessioned2018-05-21T08:56:39Z
dc.date.available2018-05-21T08:56:39Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11206
dc.description.abstractΗ διπλωματική εργασία που ακολουθεί εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Στο σύγχρονο περιβάλλον που ζούμε και το οποίο είναι συνεχώς μεταβαλλόμενο και έντονα ανταγωνιστικό, οι επιχειρήσεις καλούνται να αποκτήσουν και να διατηρήσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό. Για αυτό το λόγο στην παρούσα εργασία επιχειρείται να διερευνηθεί και να κατανοηθεί αν το εργαλείο της Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (Customer Relationship Management) το οποίο εφαρμόζεται στην βιομηχανική αγορά είναι χρήσιμο και συμβάλλει στην απόκτηση ενός διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της επιχείρησης έναντι του ανταγωνισμού. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, παρουσιάζεται ένα κεφάλαιο στο οποίο γίνεται προσπάθεια προσέγγισης της θεωρητικής έννοιας της Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων με στόχο τη μακρόχρονη διατήρηση των πελατών μέσα από την ικανοποίηση τους. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας, παρουσιάζεται το δεύτερο και τρίτο κεφάλαιο στα οποία αναλύεται ο λόγος ο οποίος οδήγησε στη διεξαγωγή της συγκεκριμένης έρευνας καθώς επίσης αναλύονται και τα αποτελέσματα αυτής.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΒιομηχανικό marketing και διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM)el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΔιαχείριση πελατειακών σχέσεωνel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.subject.keywordΑνταγωνισμόςel
dc.subject.keywordΔευτερογενής τομέαςel
dc.subject.keywordΜεταποίησηel
dc.date.defense2018-05-11


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»