Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΚροτσέτης, Χρήστος
dc.date.accessioned2018-03-26T09:36:29Z
dc.date.available2018-03-26T09:36:29Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11134
dc.description.abstractΜε την εργασία αυτή επιδιώκεται η παρουσίαση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου για την εκμάθηση προγραμματισμού και την πρόσκτηση του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης. Το σενάριο υλοποιείται με τη χρήση του λογισμικού «Robot Virtual World» το οποίο παρέχει την δυνατότητα, μέσα από το εύχρηστο, φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον, να προγραμματίζονται τόσο κατασκευαστικά ρομπότ όσο και εικονικά. Προγραμματίζοντας τα εικονικά ρομπότ το λογισμικό παρέχει κάποιες προκλήσεις οι οποίες καλούνται να υλοποιηθούν εκπληρώνοντας για κάθε πρόκληση έναν συγκεκριμένο στόχο. Όπως για παράδειγμα η μετακίνηση του ρομπότ μπροστά ή η περιστροφή του ρομπότ και άλλα, ξεκινώντας από απλά και εύκολα προγράμματα, συνεχίζοντας σε πιο περίπλοκα προβλήματα με πλούσια γραφική αναπαράσταση. Σκοπός της εργασίας είναι να εκτιμηθεί κατά πόσο η συγκεκριμένη προσέγγιση μπορεί να βοηθήσει στην εκμάθηση των βασικών προγραμματιστικών εννοιών και απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου – Λυκείου. Για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκαν ρουμπρίκες αξιολόγησης τις οποίες οι εκπαιδευόμενοι συμπλήρωσαν με το πέρας της διαδικασίας. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η παραπάνω μέθοδος βοήθησε τους εκπαιδευόμενους να κατανοήσουν σε μεγάλο βαθμό τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού γρήγορα και εύκολα, να αναπτύσσουν δικά τους προγράμματα, ενώ φάνηκε η ικανότητα να μπορούν να κατανοούν και να διορθώνουν τυχόν σφάλματα των προγραμμάτων τους μέσω της άμεσης αλληλεπίδρασης του εκπαιδευομένου με το εικονικό ρομπότ.el
dc.format.extent101el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΠαράγοντας την αλγοριθμική σκέψη με ανάπτυξη εφαρμογών με εκπαιδευτικά ρομπότel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis paper seeks to present a training scenario for learning programming and acquiring the algorithmic way of thinking. The scenario is implemented using the "Robot Virtual World" software, which provides the possibility, through a user-friendly environment, that both robot and virtual robots are programmed. By programming virtual robots the software provides some challenges that are to be accomplished by fulfilling a specific goal for each challenge. For example, moving the robot forward or rotating the robot and others, starting with simple and easy programs, continuing into more complex problems with rich graphical representation. The aim of the paper is to assess whether this approach can help in learning the basic programming concepts and is addressed to high school students. Estimation rubrics, which the trainees filled out at the end of the process, were used to derive the results. The results showed that the above method helped the learners to understand the basic concepts of programming very quickly and easily, develop their own programs, and showed the ability to understand and correct any bugs in their programs through direct interaction of the trainee with the virtual robot.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΡομποτικήel
dc.subject.keywordΠρογραμματισμόςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικά ρομπότel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subject.keywordΔιδακτικά σενάριαel
dc.date.defense2018-02-26


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»