dc.contributor.advisor | Τζαννάτος, Ερνέστος | |
dc.contributor.author | Γιαννακού, Βασιλική | |
dc.date.accessioned | 2018-03-26T09:12:42Z | |
dc.date.available | 2018-03-26T09:12:42Z | |
dc.date.issued | 2017-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11127 | |
dc.description.abstract | Η ναυτιλία μέσα από το Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό, που αποτελεί τον παγκόσμιο ρυθμιστή του κανονιστικού πλαισίου στο οποίο λειτουργεί, αναλαμβάνει να εφαρμόσει εκείνα τα μέτρα που θα της επιτρέψουν να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τα πλοία και με αυτόν τον τρόπο να συμβάλλει στη δέσμευση που έχει συμφωνηθεί σε διεθνικό επίπεδο και αφορά τη συγκράτηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας και την αντιμετώπιση του φαινομένου της κλιματικής αλλαγής. Εδώ παρουσιάζονται τα δύο βασικά μέτρα που έχουν ληφθεί μέχρι τώρα και αφορούν τη σχεδίαση και λειτουργία του πλοίου: ο σχεδιαστικός δείκτης ενεργειακής απόδοσης και το σχέδιο διαχείρισης της ενεργειακής αποδοτικότητας. Ακόμη, εξετάζεται η εφαρμογή τους σε ένα πολύ ζωτικό τμήμα των ναυτιλιακών μεταφορών μείζονος σημασίας για το παγκόσμιο εμπόριο: τα πλοία εμπορευματοκιβωτίων. Τελικά, η προσπάθεια επίτευξης της βέλτιστης χρήσης των ενεργειακών πόρων μέσα από τη διαχείριση της ενέργειας και την αύξηση της αποδοτικότητας αποτελεί μια συνεχή διαδικασία μέσα από την οποία εξασφαλίζεται η βιωσιμότητα του κλάδου ενώ παράλληλα συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος. | el |
dc.format.extent | 107 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Ενεργειακή αποδοτικότητα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων: σχεδιαστικός δείκτης ενεργειακής απόδοσης (EEDI) και σχέδιο διαχείρισης της ενεργειακής αποδοτικότητας (SEEMP) | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The shipping sector through the International Maritime Organization, as the global instrument of the regulatory framework in which it operates, undertakes to implement those measures that will enable ships to reduce carbon dioxide emissions and thereby contribute to the commitment that has been agreed at international level on the containment of global warming and tackling the phenomenon of climate change. In this dissertation the two main measures which have been implemented so far concerning the design and operation of the ship are presented: the Energy Efficiency Design Index and the Ship Energy Efficiency Management Plan. Furthermore, their implementation is reviewed in a very vital part of maritime transport which is of major importance for world trade: container ships. Ultimately, the effort to achieve optimal use of energy resources through energy management and efficiency improvement is a continuous process that ensures the sustainability of the industry while contributing to environmental protection. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Διοξείδιο του άνθρακα | el |
dc.subject.keyword | Εκπομπές αερίων | el |
dc.subject.keyword | Ενεργειακή αποδοτικότητα | el |
dc.subject.keyword | CO2 emissions | el |
dc.subject.keyword | SEEMP | el |
dc.subject.keyword | EEDI | el |
dc.subject.keyword | Energy efficiency | el |
dc.date.defense | 2017 | |