Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρδάλη, Αγγελική
dc.contributor.authorΟικονομίδου, Αναστασία
dc.date.accessioned2018-03-26T09:11:56Z
dc.date.available2018-03-26T09:11:56Z
dc.date.issued2018-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11125
dc.description.abstractΤα νέα δεδομένα στο παγκόσμιο εμπόριο και τα άλματα της τεχνολογίας σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, ανέτρεψαν πολλά από τα δεδομένα που υπήρχαν στη βιομηχανία εμπορευματοκιβωτίων. Με τα αρχικά δεδομένα της ραγδαία αυξανόμενης ζήτησης για θαλάσσια μεταφορά αγαθών και τη βοήθεια της τεχνολογίας δημιουργήθηκαν πλοία με τεράστια μεταφορική ικανότητα και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (υπερ-αποδοτικά τόσο για τα οικονομικά των εταιρειών όσο και για το περιβάλλον). Η οικονομική κρίση όμως έφερε μείωση των τιμών και ανικανότητα πλήρωσης του - άπλετου πλέον - χώρου στα πλοία οδηγώντας τις εταιρείες του κλάδου να προβούν σε αλλαγές της δομής και της λειτουργίας τους προκειμένου να ελαχιστοποιήσουν τις απώλειες τους ή σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και για να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητα τους. Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να περιγράψει την τάση που επικρατεί τα τελευταία χρόνια στη βιομηχανία εμπορευματοκιβωτίων όπου οι ναυτιλιακές εταιρείες υιοθετούν στρατηγικές ολοκληρώσεων δημιουργώντας μεγάλες συμμαχίες καθώς και οι επιπτώσεις αυτών στους διαχειριστές θαλάσσιων τερματικών. Με τη μέθοδο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία ανασκόπηση της οικονομικής κατάστασης των τελευταίων ετών και η επίδραση της στη ναυτιλία εμπορευματοκιβωτίων. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται τα είδη των διάφορων μορφών συγχωνεύσεων και εξαγορών καθώς και τα κίνητρα που οδηγούν σε αυτές. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφονται τα είδη των στρατηγικών συμμαχιών με έμφαση σε αυτά που επικρατούν στην ναυτιλία εμπορευματοκιβωτίων. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι μεγαλύτερες συμμαχίες του κλάδου και τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύονται οι επιπτώσεις τους στα τερματικά διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων και η απάντηση των εταιρειών διαχείρισης θαλάσσιων τερματικών που ήρθε με την υιοθέτηση αντίστοιχων στρατηγικών ολοκλήρωσης.el
dc.format.extent87el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣυγχωνεύσεις και συνέργειες στη βιομηχανία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και οι επιπτώσεις στη λιμενική βιομηχανίαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe latest developments in world trade and the huge leaps of technology combined with the economic crisis have reversed most of the well-known data in the industry. Taking into consideration the initial evidence of rapidly growing demand for maritime transport of goods and taking advantage of technology, all shipping lines built vessels with enormous capacity and low fuel consumption (super economically and ecologically efficient). However, the economic crisis has brought down the prices and inability of the shipping lines to fill the space on board, leading companies in the industry to make major changes in their structure and operating activities in order to minimize their losses or, in some cases, even to ensure their sustainability. This current dissertation aims to describe the current trend in the container industry where the container shipping lines adopt integration strategies creating big alliances and also to report their implications to the port operating companies. Using the bibliographic review method, the first chapter includes a review of the economic situation in recent years and its impact on container shipping. The second chapter analyzes the different types of mergers and acquisitions and the incentives which lead to them. The third chapter describes the types of strategic alliances with emphasis on those prevailing in the container shipping industry. The fourth chapter presents the largest alliances of the industry and finally, the fifth chapter analyzes their impact on container terminals and the response of the port operating companies which was the adoption of corresponding integration strategies.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΝαυτιλιακές εταιρείεςel
dc.subject.keywordΕμπορευματοκιβώτιαel
dc.subject.keywordΔιαχειριστές θαλάσσιων τερματικώνel
dc.subject.keywordΤερματικά εμπορευματοκιβωτίωνel
dc.subject.keywordΟλοκληρώσειςel
dc.subject.keywordContainer shipping linesel
dc.subject.keywordPort operatorsel
dc.subject.keywordContainer terminalsel
dc.subject.keywordContainersel
dc.subject.keywordIntegrationel
dc.date.defense2018


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»