dc.contributor.advisor | Βλάχος, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Πιστοφίδη, Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2018-03-26T08:41:33Z | |
dc.date.available | 2018-03-26T08:41:33Z | |
dc.date.issued | 2015-12 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11118 | |
dc.description.abstract | Με την παρούσα εργασία επιχειρείται μια ενδελεχή έρευνα όσον αφορά την
Ναυπηγοεπισκευαστική Βιομηχανία διεθνώς, με κύριο άξονα την Ελλάδα, καθώς και τους
παράγοντες που υπερτερεί ή υστερεί σε σύγκριση με ναυπηγοεπισκευαστική δραστηριότητα της
Τουρκίας και Ρουμανίας ( Case study). Αρχικά, η ανάλυση κυμαίνεται τόσο σε ιστορική
αναδρομή ανά τον κόσμο όσο και της Ελλάδος, καθώς είναι σημαντική η εξέλιξη και η πορεία
της μέχρι την σημερινή εποχή. Εν συνεχεία, γίνεται αναφορά στην διεθνή ναυπηγική
δραστηριότητα και ως εκ τούτου καταγραφή όλων των ναυπηγείων παγκοσμίως. Η
ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία περιλαμβάνει διάφορους τομείς, που είναι μείζονος σημασίας
σε μία τόσο για την ίδια την βιομηχανία όσο και για την οικονομία μίας χώρας, όπως και είναι ο
τομέας της επισκευής και διάλυσης πλοίων. Εν συνεχεία, ο ανθρώπινος παράγοντας και το
εργατικό δυναμικό είναι από τους πιο σημαντικούς παράγοντες, καθότι χωρίς αυτόν δεν μπορεί
να υφίσταται καμία οικονομία και επομένως καμία ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία. Ωστόσο,
μπορεί να γυρίσει σε βάρος της υγείας του ή και της απασχόλησης του, όταν το χαμηλό κόστος
και τα υψηλά κέρδη έχουν την πρωτεύουσα σημασία. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στους
παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα της ζήτηση για νέες κατασκευές, οι οποίοι καταλήγουν να
είναι αλυσίδα , όπου η πτώση σε ένα τομέα να μπορεί να σημαίνει και αύξηση σε έναν άλλο. Οι
προσδοκίες των πλοιοκτητών και το τι πραγματικά μπορεί εν τέλει να συμβεί καθιστούν τον
ναυτιλιακό κύκλο μη προβλέψιμο. Τέλος, η συγκριτική μελέτη της ναυπηγοεπισκευαστικής
δραστηριότητας και βιομηχανίας τριών χωρών, με γνώμονα την Ελλάδα, θα μας διευκρινίσει που
υπερτερούν οι υπόλοιπες, παρόλη τη σχετικά καινούργια (χρονικά) ενασχόληση τους με το
αντικείμενο. | el |
dc.format.extent | 268 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα στο διεθνή ανταγωνισμό της ελληνικής ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας. Case study: Ελλάδα - Ρουμανία - Τουρκία | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | In the present paper, attempt to exanimate about the International Shipbuilding Industry, focusing
on Greece predominate or lags behind the ship repair activity in Turkey and Romania (Case
study). Firstly, the analysis ranges both history worldwide and in Greece, as it is important to be
known the development and progress, until today. Subsequently, reference is made to
international shipbuilding and thus recording all yards worldwide. The shipbuilding industry
includes several sectors, which are of major importance in one for both the industry itself and for
the economy of a country, as is the area of repair and ship scrapping. Moreover, the human factor
and the workforce is among the most important factors, because without it, there couldn’t be no
economy and therefore no shipbuilding. However, this may turn against health or employment,
when that low costs and high profits are of primary importance. Furthermore, reference is made
to the factors that directly affect the demand for new construction, whose turn to be a chain,
where the fall in one sector can mean an increase in another. The expectations of ship owners and
what it can finally happen make the shipping cycle unpredictable. Finally, a comparative study is
recorded of the shipbuilding industry activity and three countries by focusing on Greece, which
will clarify in which part outweigh the other, despite the relatively new involvement (timely)
with the subject, always in relation to Greece. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία | el |
dc.subject.keyword | Διάλυση πλοίων | el |
dc.subject.keyword | Επισκευή πλοίων | el |
dc.subject.keyword | Ναυπηγεία | el |
dc.subject.keyword | Τουρκία | el |
dc.subject.keyword | Ρουμανία | el |
dc.subject.keyword | Ελλάδα | el |
dc.subject.keyword | Shipbuilding industry | el |
dc.subject.keyword | Ship repair | el |
dc.subject.keyword | Ship dismantling | el |
dc.subject.keyword | Shipyards | el |
dc.subject.keyword | Turkey | el |
dc.subject.keyword | Romania | el |
dc.subject.keyword | Greece | el |
dc.date.defense | 2015 | |