Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΔημητρίου, Λάουρα - Λευκή
dc.date.accessioned2018-03-05T12:30:16Z
dc.date.available2018-03-05T12:30:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11020
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία παρουσιάζει τη στρατηγική ανάλυση της Digital καμπάνιας η οποία πραγματοποιήθηκε για την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ από τη διαφημιστική εταιρεία Socialab ΕΠΕ. Η εργασία αποτελείται από τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος της εργασίας και από το πρώτο έως και το δεύτερο κεφάλαιο προσεγγίζεται θεωρητικά το μοντέλο του Στρατηγικού Management που περιλαμβάνει την ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, τη διαμόρφωση στρατηγικής, την υλοποίηση στρατηγικής και τέλος την αξιολόγηση και τον έλεγχο της στρατηγικής. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας και από το τρίτο έως και το τέταρτο κεφάλαιο, προσεγγίζεται θεωρητικά το μοντέλο των Digital Markets παράλληλα με τις δράσεις του Digital Marketing. Τα συγκεκριμένα κεφάλαια περιλαμβάνουν, πέραν των ορισμών, τους στόχους του Digital Marketing καθώς και το ταξίδι του μέσα στο χρόνο από το Παραδοσιακό Marketing στο Digital. Επιπρόσθετα, γίνεται ανάλυση συνολικά της Στρατηγικής του Digital Marketing και πως αυτή απεικονίζεται μέσα από την ανάλυση περιβάλλοντος, ανταγωνισμού και καταναλωτή. Στο τρίτο μέρος της εργασίας, πραγματοποιείται ανάλυση περίπτωσης, η οποία αναφέρεται στην ενέργεια “Roof for All – UNHCR” και εκπονήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία Socialab για την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ. Στο κομμάτι αυτό της διπλωματικής εργασίας, παρουσιάζεται ο τρόπος υλοποίησης της ανάλυσης του case study, τα ιστορικά στοιχεία της κοινωνικής οργάνωσης όπως αντίστοιχα και η επιρροή του Digital Marketing καθ’ όλη την πορεία επικοινωνίας της συγκεκριμένης ενέργειας. Κλείνοντας αυτή τη μελέτη, συμπεραίνουμε ότι η εισαγωγή του Digital Marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις, εταιρείες ακόμα και σε κοινωνικής φύσης οργανώσεις, έχει ως απώτερο σκοπό την αύξηση της αναγνωσιμότητας τους, την αλληλεπίδραση με το κοινό, τη δημιουργία συζήτησης γύρω από το όνομά τους και φυσικά την απόδοση και τον έλεγχο των αποτελεσμάτων όλων αυτών των ενεργειών.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleStrategic management & digital markets: ανάλυση περίπτωσης "ROOF FOR ALL - UNHCR" (Socialab's Project)el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΣτρατηγική ανάλυσηel
dc.subject.keywordΑνίχνευση περιβάλλοντοςel
dc.subject.keywordΔιαμόρφωση στρατηγικήςel
dc.subject.keywordΑξιολόγησηel
dc.subject.keywordΈλεγχοςel
dc.subject.keywordΑποστολήel
dc.subject.keywordTraditional marketingel
dc.subject.keywordDigital marketingel
dc.subject.keywordDigital marketsel
dc.date.defense2017


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»