Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ένα Κοινωνικό Σύστημα Ηλεκτρονικής Μάθησης που χρησιμοποιεί προσαρμοστικές δοκιμές σε επίπεδο γνωστικών ικανοτήτων των φοιτητών με βάση την αναθεωρημένη ταξινομία Bloom

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΣούγελα, Ελένη
dc.date.accessioned2018-03-05T09:33:43Z
dc.date.available2018-03-05T09:33:43Z
dc.date.issued2018-02-21
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11015
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας είναι ο σχεδιασμός ενός κοινωνικού συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης των μαθηματικών και πιο συγκεκριμένα της Γεωμετρίας. Αφορά μαθητές Α’ Λυκείου καθώς και ανθρώπους οι οποίοι είναι λάτρεις της Γεωμετρίας ή ανθρώπους που θέλουν να κατανοήσουν ορισμένα βασικά τμήματα του συγκεκριμένου μαθήματος. Το συγκεκριμένο σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης είναι βασισμένο στο επίπεδο γνωστικών ικανοτήτων της αναθεωρημένης ταξινομίας Bloom. Οι μαθητές, οι οποίοι έχουν εγγραφεί στο σύστημα, έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν όλα τα μαθήματα καθώς και να αξιολογήσουν τις γνώσεις τους μέσα από κουίζ συμπλήρωσης κενών, Σωστού-Λάθους, πολλαπλής επιλογής, ταξινόμησης, αντιστοίχισης και ανάπτυξης. Επιπλέον, μπορούν να δημιουργήσουν ομάδες μαθητών και να συνομιλούν με τους υπόλοιπους χρήστες του συστήματος (καθηγητές – μαθητές). Οι καθηγητές, οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στο σύστημα, έχουν τη δυνατότητα να ελέγχουν τις ερωτήσεις ανάπτυξης, να βλέπουν την πρόοδο των μαθητών με βάση τους πίνακες αποτελεσμάτων στους οποίους έχουν πρόσβαση καθώς και να δημιουργούν ομάδες ή να συνομιλούν με τους μαθητές τους είτε δημόσια είτε ιδιωτικά. Η υλοποίησή του έγινε σε WordPress και για την εφαρμογή του κοινωνικού δικτύου χρησιμοποιήθηκε το BuddyPress.el
dc.format.extent55el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΈνα Κοινωνικό Σύστημα Ηλεκτρονικής Μάθησης που χρησιμοποιεί προσαρμοστικές δοκιμές σε επίπεδο γνωστικών ικανοτήτων των φοιτητών με βάση την αναθεωρημένη ταξινομία Bloomel
dc.title.alternativeA social e-learning system using adaptive testing to student cognitive skill level based on Revised Bloom Taxonomyel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThe purpose of the thesis is to design a social e-learning system for mathematics and specifically Geometry. It concerns students of the first grade of high school as well as people who are interested in learning Geometry or people who want to understand some basic parts of this course. This e-learning system uses adaptive testing to student cognitive skill level based on Revised Bloom Taxonomy. Students enrolled in the system have the opportunity to attend all the lessons as well as to evaluate their knowledge through a fill-in quiz, Correct-False, Multiple Choice, Classification, Match, and Development questions. In addition, they can create groups of students and chat with other users (teachers - students). Teachers who are enrolled in the system have the ability to control development questions, view pupils' progress based on the scoreboards they have access to, and create groups or chat with their students either publicly or privately. Implementation of the e-learning system was done on WordPress and BuddyPress was used to implement the social network.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΤαξινομία Bloomel
dc.subject.keyworde-Learningel
dc.subject.keywordAdaptive computing systemsel
dc.subject.keywordCognitive skillsel
dc.date.defense2018-02-14


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»