Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΚαμήτσιος, Μαργαρίτης
dc.date.accessioned2018-02-28T12:08:11Z
dc.date.available2018-02-28T12:08:11Z
dc.date.issued2017-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11012
dc.description.abstractΤο παιχνίδι μας δημιουργήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2017.1.0f3. Στο κεφάλαιο 1, κάνουμε αναφορά για το VR στην εκπαίδευση, στο κεφάλαιο 2, κάνουμε ανασκόπηση πεδίου, αναφέροντας την ιστορική εξέλιξη των παιχνιδιών και αναλύοντας γενικότερα την βιομηχανία των παιχνιδιών. Στο κεφάλαιο 3, περιγράφουμε το σενάριο και τον σκοπό του παίχτη. Στο κεφάλαιο 4, κάνουμε ανάλυση, σχεδιασμό και υλοποίηση με διαγράμματα Uml, συγκεκριμένα με Use Cases και με Class diagrams. Στο κεφάλαιο 5, περιγράφουμε αναλυτικά όλες τις λειτουργίες του παιχνιδιού χρησιμοποιώντας εικόνες και αναλύοντας τον κώδικα που χρησιμοποιήσαμε. Τέλος, στο κεφάλαιο 6, περιγράφουμε τα συμπεράσματα και τις μελλοντικές επεκτάσεις του παιχνιδιού, συγκεκριμένα σε gaming, σε εκπαιδευτικό επίπεδο αλλά και σε πολιτιστικό επίπεδο.el
dc.format.extent123el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΔημιουργία παιχνιδιού 3D με χρήση της πλατφόρμας Unityel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENOur game was created on the Unity 2017.1.0f3 platform. In Chapter 1, we report on VR in education, in Chapter 2, we are reviewing the field, referring to the historical evolution of games and analyzing the game industry in general. In Chapter 3, we describe the player's scenario and purpose. In Chapter 4, we analyze, design and implement UML diagrams, namely Use Cases and Class Diagrams. In Chapter 5, we describe in detail all the game's functions using images and analyzing the code we used. Finally, in Chapter 6, we outline the conclusions and future extensions of the game, namely in gaming, at the educational level as well as at the cultural level.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικά παιχνίδιαel
dc.subject.keywordUnity 3Del
dc.subject.keywordVirtual realityel
dc.date.defense2017-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»