dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.author | Ρούσσος, Αρτέμιος | |
dc.date.accessioned | 2018-02-27T11:01:14Z | |
dc.date.available | 2018-02-27T11:01:14Z | |
dc.date.issued | 2018-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11005 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μιας δυναμικής ιστοσελίδας με θέμα την τουριστική προβολή, προώθηση και ανάδειξη μιας περιοχής (διαδικτυακός τουριστικός οδηγός). Ειδική σημασία και προτεραιότητα έχει δοθεί στην οικοδόμηση της ιστοσελίδας, έτσι ώστε η πλοήγηση να είναι απλή, εύκολη στη χρήση και κάθε χρήστης να είναι σε θέση να βρει εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνει. Η ιστοσελίδα αυτή προσφέρει στον επισκέπτη τη δυνατότητα να περιηγηθεί μέσα από τα διάφορα τμήματα προκειμένου να βρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον προορισμό αυτό, σε ένα φιλικό περιβάλλον χρήσης. Πιο συγκεκριμένα, μπορεί κανείς να βρει πληροφορίες για ξενοδοχεία, εκδρομές, παραλίες, αξιοθέατα καθώς και άλλες πρόσθετες υπηρεσίες.
Επιπλέον, το σύστημα διαμέσου ενός αλγόριθμου συστάσεων εμφανίζει προτάσεις για άλλα ξενοδοχεία ή εστιατόρια βάσει της επισκεψιμότητας σε αυτά. Για παράδειγμα, αν ο χρήστης Α έχει επισκεφθεί τις σελίδες των ξενοδοχείων Η1, Η2 και Η3, και ο χρήστης Β επισκεφθεί τη σελίδα του ξενοδοχείου Η1, το σύστημα προτείνει στο χρήστη Β, τα ξενοδοχεία Η2 και Η3. Παράλληλα ελέγχεται ποιος από τους χρήστες αυτούς έχει επισκεφθεί τουλάχιστον ένα ξενοδοχείο ίδιο με κάποιον άλλο, με συνέπεια να του προτείνονται τα ξενοδοχεία που ο δεύτερος έχει ήδη επισκεφθεί (αντίστοιχα για τα εστιατόρια). Η ιστοσελίδα ωστόσο, δεν παρέχει άλλες υπηρεσίες, εκτός από την παρουσίαση πληροφοριών και του συστήματος προτάσεων απέναντι στο χρήστη, δεδομένου ότι η ανάγκη του τουριστικού οδηγού είναι να έχει ένα διαδικτυακό προφίλ μέσω του οποίου να παρέχεται υποστηρικτικό υλικό για ενδεχόμενη μελλοντική συνεργασία με ταξιδιωτικούς πράκτορες ή/και πελάτες.
Εν κατακλείδι, πραγματοποιείται μία αξιολόγηση για όσους από τους επισκέπτες επιθυμούν να ψηφίσουν καθένα από τα ξενοδοχεία και εστιατόρια. | el |
dc.format.extent | 287 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδικτυακού τουριστικού οδηγού. Σύστημα συστάσεων σε ξενοδοχεία & εστιατόρια | el |
dc.title.alternative | Online tourist guide design and development. Recommendation system in hotels & restaurants | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | The scope of this postgraduate dissertation is the design and development of a dynamic
website for a region‟s tourism promotion (online tourist guide). Special attention and priority has
been given to building the website so that navigation is simple, easy to use and every user can
easily and quickly find what they are looking for. This website offers the visitor the ability to
browse through the various sections to find all the necessary information about this destination,
in a user-friendly environment. Specifically, one can find information on hotels, excursions,
beaches, attractions as well as other additional services.
In addition, through a recommendation algorithm, the system displays suggestions for other
hotels or restaurants based on their visitor rates. For example, if user A has visited the
webpages of the five-star hotels H1, H2 and H3, and user B visits the H1 hotel webpage, the
system suggests user B the H2 and H3 hotels. At the same time, it is checked which of these
users has visited at least one hotel that another user has, resulting in suggestions to the first
user of the hotels that the latter has already visited (likewise for the restaurants). However, the
website does not provide services other than presentation of information and the
recommendation system to the user, since the need for the travel guide is to have an online
profile through which supportive material is provided for possible future cooperation with travel
agents or/and customers.
In conclusion, an evaluation is made for those guests who want to vote each of the hotels
and restaurants. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονικός τουρισμός | el |
dc.subject.keyword | Συστήματα συστάσεων | el |
dc.subject.keyword | Ιστοσελίδες (Web sites) | el |
dc.subject.keyword | Εγχειρίδιο χρήσης | el |
dc.subject.keyword | Σύστημα διαχείρισης περιεχομένου | el |
dc.subject.keyword | Ξενοδοχεία | el |
dc.subject.keyword | Εστιατόρια | el |
dc.subject.keyword | Διαγράμματα UML | el |
dc.subject.keyword | e-Tourism | el |
dc.subject.keyword | Recommendation systems | el |
dc.subject.keyword | Webpages | el |
dc.subject.keyword | User manual | el |
dc.subject.keyword | Content Management Systems (CMS) | el |
dc.subject.keyword | Hotels | el |
dc.subject.keyword | Restaurants | el |
dc.subject.keyword | UML diagrams | el |
dc.date.defense | 2018-02 | |