Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓρηγορίου, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΚύρκου, Αμαλία
dc.date.accessioned2018-02-22T10:54:38Z
dc.date.available2018-02-22T10:54:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10977
dc.description.abstractΤα μειονοτικά δικαιώματα είναι ανθρώπινα δικαιώματα. Η ευρωπαϊκή Σύμβαση-Πλαίσιο, αποτέλεσε το πρώτο επίσημο κείμενο με νομική ισχύ για την προστασία των εθνικών μειονοτήτων. Μια βασική κατηγορία μειονοτικών δικαιωμάτων είναι εκείνη που αφορά τον τομέα της εκπαίδευσης. Η παρούσα εργασία καλείται να προσδιορίσει τα βασικά εκπαιδευτικά δικαιώματα όπως αυτά προβλέπονται μέσα από την Σύμβαση-Πλαίσιο αλλά και το βαθμό επιτυχίας της εφαρμογής τους από τα συμβαλλόμενα μέρη. Ειδικότερα εξετάζονται διεξοδικά τα Άρθρα εκείνα που αφορούν τον χώρο της εκπαίδευσης και ο τρόπος με τον οποίο προστατεύουν τα μειονοτικά δικαιώματα στο ευρύτερο κοινωνική και εκπαιδευτικό γίγνεσθαι. Τέλος, επιχειρείται μια αλληλό-συσχέτιση του εκπαιδευτικού πλαισίου με το γλωσσικό πλαίσιο, δεδομένου ότι τα γλωσσικά εμπόδια αμβλύνουν τον στόχο του Συμβουλίου της Ευρώπης για την δυνατότητα των μειονοτικών ομάδων να απολαμβάνουν όλα τα ανθρώπινα δικαιώματαel
dc.format.extent90el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ ευρωπαϊκή Σύμβαση-Πλαίσιο για τα δικαιώματα των εθνικών μειονοτήτων: η περίπτωση των μειονοτικών δικαιωμάτων στην εκπαίδευσηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδώνel
dc.description.abstractENMinority rights are human rights. The Framework Convention for the Protection of National Minorities is the first official document in use for the protection of national minorities. A basic category of minority rights is the one concerning the field of education. The present dissertation focuses on both defining the basic educational rights as stipulated in the Framework Convention for the Protection of National Minorities and their implementation success in terms of contracting parties. More specifically, the Articles on the field of education are thoroughly examined as well as the way in which minority rights are safeguarded in the wider social and educational context. Finally, an attempt is made to co-relate the educational framework to the social context given the fact that there appear to be linguistic impediments that extend the goals of the Council of Europe concerning the potential of minority groups to enjoy all human rights.el
dc.contributor.masterΔιεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευναel
dc.subject.keywordΣύμβαση - πλαίσιοel
dc.subject.keywordΔικαιώματαel
dc.subject.keywordΜειονότητεςel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.date.defense2018-01


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»