dc.contributor.advisor | Γρηγορίου, Παναγιώτης | |
dc.contributor.author | Κύρκου, Αμαλία | |
dc.date.accessioned | 2018-02-22T10:54:38Z | |
dc.date.available | 2018-02-22T10:54:38Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10977 | |
dc.description.abstract | Τα μειονοτικά δικαιώματα είναι ανθρώπινα δικαιώματα. Η ευρωπαϊκή Σύμβαση-Πλαίσιο, αποτέλεσε το πρώτο επίσημο κείμενο με νομική ισχύ για την προστασία των εθνικών μειονοτήτων. Μια βασική κατηγορία μειονοτικών δικαιωμάτων είναι εκείνη που αφορά τον τομέα της εκπαίδευσης. Η παρούσα εργασία καλείται να προσδιορίσει τα βασικά εκπαιδευτικά δικαιώματα όπως αυτά προβλέπονται μέσα από την Σύμβαση-Πλαίσιο αλλά και το βαθμό επιτυχίας της εφαρμογής τους από τα συμβαλλόμενα μέρη. Ειδικότερα εξετάζονται διεξοδικά τα Άρθρα εκείνα που αφορούν τον χώρο της εκπαίδευσης και ο τρόπος με τον οποίο προστατεύουν τα μειονοτικά δικαιώματα στο ευρύτερο κοινωνική και εκπαιδευτικό γίγνεσθαι. Τέλος, επιχειρείται μια αλληλό-συσχέτιση του εκπαιδευτικού πλαισίου με το γλωσσικό πλαίσιο, δεδομένου ότι τα γλωσσικά εμπόδια αμβλύνουν τον στόχο του Συμβουλίου της Ευρώπης για την δυνατότητα των μειονοτικών ομάδων να απολαμβάνουν όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα | el |
dc.format.extent | 90 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Η ευρωπαϊκή Σύμβαση-Πλαίσιο για τα δικαιώματα των εθνικών μειονοτήτων: η περίπτωση των μειονοτικών δικαιωμάτων στην εκπαίδευση | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Minority rights are human rights. The Framework Convention for the Protection of National Minorities is the first official document in use for the protection of national minorities. A basic category of minority rights is the one concerning the field of education. The present dissertation focuses on both defining the basic educational rights as stipulated in the Framework Convention for the Protection of National Minorities and their implementation success in terms of contracting parties. More specifically, the Articles on the field of education are thoroughly examined as well as the way in which minority rights are safeguarded in the wider social and educational context. Finally, an attempt is made to co-relate the educational framework to the social context given the fact that there appear to be linguistic impediments that extend the goals of the Council of Europe concerning the potential of minority groups to enjoy all human rights. | el |
dc.contributor.master | Διεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευνα | el |
dc.subject.keyword | Σύμβαση - πλαίσιο | el |
dc.subject.keyword | Δικαιώματα | el |
dc.subject.keyword | Μειονότητες | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.date.defense | 2018-01 | |