Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠέκκα - Οικονόμου, Βικτωρία
dc.contributor.authorΜοσχονάς, Σπυρίδων
dc.date.accessioned2018-02-21T09:59:12Z
dc.date.available2018-02-21T09:59:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10966
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια, όλοι μας ακούμε πολύ συχνά τις λέξεις τουρισμός, τουριστική ανάπτυξη, τουριστικός προορισμός κτλ. Μόνο αισιοδοξία και ελπίδα μέσα στο αβέβαιο οικονομικό περιβάλλον της ύφεσης, κρύβουν αυτές οι λέξεις για κάθε πολίτη της χώρας μας. Ένας κλάδος που μπορεί να αποτελέσει τη σωσίβια λέμβο για την οικονομική ανάκαμψη της χώρας και τη σταθεροποίηση της οικονομίας. Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται στρατηγική ανάλυση του Τουριστικού κλάδου της Ελλάδας μέσα σε ένα ευμετάβλητο και συνεχώς εναλλασσόμενο περιβάλλον. Προσεγγίζεται και περιγράφεται το γενικό πρόβλημα που υπάρχει στην Ελληνική τουριστική πραγματικότητα, αναλύονται οι μελλοντικές προοπτικές και προτείνονται στρατηγικές ανάπτυξης και βελτίωσης του τουριστικού προϊόντος. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας, αποσαφηνίζεται η έννοια και η σημασία της στρατηγικής και του στρατηγικού μάνατζμεντ. Έννοιες που διέπουν επιχειρήσεις κάθε δραστηριότητας, συνυφασμένες με το περιβάλλον που τις επηρεάζει. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται εισαγωγή στον κλάδο του τουρισμού με μια γρήγορη ιστορική αναδρομή στην εξέλιξη του τουριστικού φαινομένου. Γίνεται εμφανής η αξιοποίηση τουριστικών περιοχών της χώρας, η ανάπτυξη της ξενοδοχειακής δυναμικότητας και των τουριστικών υποδομών, με αποτέλεσμα την αύξηση των τουριστικών αφίξεων. Στο τρίτο κεφάλαιο πραγματοποιείται η ανάλυση του τουριστικού κλάδου σε όλες τις διαστάσεις (πολιτική, οικονομική, κοινωνική, τεχνολογική), καθώς και η ανταγωνιστική θέση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος στα πλαίσια του διεθνούς ανταγωνισμού. Στη συνέχεια αναλύονται τα δυνατά και τα αδύνατα στοιχεία του τουρισμού, οι ευκαιρίες που πρέπει να εκμεταλλευτεί και οι κίνδυνοι που πρέπει να αποφύγει. Τέλος, πραγματοποιείται η μελέτη μιας περίπτωσης που άλλαξε τα δεδομένα στον παγκόσμιο τουρισμό, το “Airbnb”. Γίνεται περιγραφή, πως δημιουργήθηκε, αναπτύχθηκε, που έχει φτάσει μέχρι σήμερα και ποια τα οφέλη και οι συνέπειες αυτής της τάσης.el
dc.format.extent112el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτρατηγική ανάλυση του κλάδου του τουρισμού στο σύγχρονο ελληνικό περιβάλλονel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΤουριστικός κλάδοςel
dc.subject.keywordΤουριστικό προϊόνel
dc.subject.keywordΤουριστικές επιχειρήσειςel
dc.date.defense2018-02


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»