Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣινανιώτη, Αριστέα
dc.contributor.authorΚόγια, Στεφανία
dc.date.accessioned2018-02-20T12:12:44Z
dc.date.available2018-02-20T12:12:44Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10950
dc.description.abstractΣε μια χώρα, έντονα τουριστική, όπως η Ελλάδα τα ζητήματα του τουρισμού, πόσο μάλλον αυτά που αφορούν την έννομη ρύθμισή τους, είναι πλείονος σημασίας. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται το φαινόμενο της ξενοδοχειακής σύμβασης, και εξετάζεται ειδικότερα το θέμα της ανώμαλης εξέλιξης αυτής. Κάνοντας αρχικά μια γενική και σύντομη ανασκόπηση της έννοιας του τουρισμού, της σημαντικότητας αυτού σε εθνικό (Ελλάδα) και παγκόσμιο επίπεδο, γίνεται στη συνέχεια μια συνοπτική ιστορική αναδρομή της εξέλιξης τόσο των ξενοδοχείων όσο και των τουριστικών πρακτόρων, από τη «γέννησή» τους μέχρι τη σημερινή εποχή. Περαιτέρω, αναλύεται η έννοια της ξενοδοχειακής σύμβασης, και γίνεται εκτενής αναφορά στα είδη της – σύμβαση εγγυημένης ή βέβαιης κράτησης, ή άλλως αποκλειστικής δέσμευσης (guarantee ή commitment), και σε σύμβαση μερικής δέσμευσης ή κατά μερίδιο ή υπό προειδοποίηση (allotment). Αναγκαία για την καλύτερη κατανόηση της ξενοδοχειακής σύμβασης είναι η σύγκρισή της με τη σύμβαση ξενίας, μιας σύμβασης με την οποία συγχέεται συχνά. Σκοπός της εργασίας είναι να εξεταστεί η ανώμαλη εξέλιξη της ξενοδοχειακής σύμβασης. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, εξετάζονται πρώτα η νομική φύση της ξενοδοχειακής σύμβασης, οι υποχρεώσεις των μερών, ξενοδόχου και τουριστικού πράκτορα, αναλύονται οι μεταξύ τους σχέσεις, καθώς επίσης σκιαγραφείται η προβληματική γύρω από τη σχέση ξενοδόχου και πελάτη, η οποία δε βασίζεται σε σύναψη μεταξύ τους σύμβασης. Η αθέτηση αυτών ακριβώς των υποχρεώσεων προκαλεί την ανώμαλη συμβατική εξέλιξη. Ποια γεγονότα οδηγούν και προκαλούν την αθέτηση των υποχρεώσεων του ξενοδόχου και του τουριστικού πράκτορα αντίστοιχα; Ποια δικαιώματα και νέες υποχρεώσεις γεννιούνται για καθένα από τα συμβαλλόμενα μέρη, απέναντι στο αντισυμβαλλόμενο μέρος; Ποια η θέση των πελατών; Γεννιούνται υποχρεώσεις ή/και δικαιώματα γι' αυτούς από την ανώμαλη εξέλιξη της ξενοδοχειακής σύμβασης; Όλα αυτά ακριβώς τα ερωτήματα εξετάζονται στην παρούσα εργασία.el
dc.format.extent139el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕιδικά θέματα ξενοδοχειακής σύμβασης: ανώμαλη εξέλιξηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακές επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακές συμβάσειςel
dc.subject.keywordΝομικό πλαίσιοel
dc.subject.keywordΤουριστικά γραφείαel
dc.date.defense2018-02


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»