dc.contributor.advisor | Τσελεπίδης, Αναστάσιος | |
dc.contributor.author | Λάτσιος, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2018-01-26T09:40:42Z | |
dc.date.available | 2018-01-26T09:40:42Z | |
dc.date.issued | 2017-12 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10922 | |
dc.description.abstract | Στις μέρες μας είναι ευρέως γνωστό, πως με τη συνεχή και ραγδαία αύξηση του πληθυσμού παγκοσμίως υπάρχει συνεχώς αναπτυσσόμενη ζήτηση ενέργειας σε όλους τους τομείς, με αποτέλεσμα τη διαρκή αναζήτηση νέων πηγών. Ειδικότερα για τον τομέα της Ναυτιλίας που πρέπει να επιλύσει περιβαλλοντικά θέματα σχετικά με τις εκπομπές ρύπων από τη χρήση συμβατικών καυσίμων του πετρελαίου, αλλά και θέματα κόστους το LNG συνεχώς κερδίζει έδαφος στη Ναυτιλιακή Βιομηχανία.
Στη παρακάτω μελέτη θα γίνει περιγραφή στους λόγους για τους οποίους η Ναυτιλία στρέφεται προς τη χρήση LNG. Περαιτέρω θα αναλυθούν οι κανονισμοί επιβολής διαφόρων Διεθνών Οργανισμών που επιτάσσουν τη λήψη μέτρων για λόγους συνεισφοράς προς το περιβάλλον.
Η διπλωματική εργασία αυτή έχει ως σκοπό την αναφορά και την ανάλυση της χρήσης του φυσικού αερίου και του LNG στην καθημερινή ζωή και κυρίως στον τομέα της Ναυτιλίας. Θα ακολουθήσει η περιγραφή του παγκοσμίου εμπορίου LNG και θα συγκριθεί με τη χρήση άλλων καυσίμων, αναλύοντας τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα χρήσης του, με ιδιαίτερη αναφορά στους κανονισμούς που υπάρχουν για τη χρήση του.
Τέλος θα αναλυθούν τα χρήσιμα συμπεράσματα που προέκυψαν από την εργασία και θα διατυπωθούν οι προτάσεις και προοπτικές για το μέλλον. | el |
dc.format.extent | 77 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Φυσικό αέριο, LNG - εισαγωγή στη ναυτιλία, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα χρήσης του | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Nowadays, it is widely known that with the constant and rapid population growth, there is an increasing demand for energy in all sectors. Regarding shipping, a suite of environmental issues relating to pollutant emissions from the use of conventional oil fuels and the resultant costs have to be resolved. Within this framework, LNG is constantly gaining ground in the Shipping Industry.
The following study outlines the reasons why Shipping is turning to the use of LNG. The enforcement regulations of various International Organizations that require actions to be taken for the purpose of contributing to the environment is further analyzed.
More specifically, the purpose of this thesis, aims at reporting and analyzing the use of natural gas and LNG in daily life and in the Shipping Sector. The world’s LNG trade and use is compared to other fuels by analyzing the advantages and drawbacks with particular reference to the existing regulations.
Finally useful conclusions from the thesis are analyzed and proposals and prospects for the future are formulated. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Εκπομπές ρύπων | el |
dc.subject.keyword | Liquefied Natural Gas (LNG) | el |
dc.subject.keyword | HFO - MGO | el |
dc.subject.keyword | IMO | el |