Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΠαπαγγελή, Γεωργία Στ.
dc.date.accessioned2018-01-26T09:34:04Z
dc.date.available2018-01-26T09:34:04Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10920
dc.description.abstractΟι φαρμακευτικές παγκοσμίως ακολουθούν στρατηγικές μάρκετινγκ για την προώθηση των σκευασμάτων τους που βασίζονται στην περιορισμένη ελευθερία καθώς το φάρμακο είναι ένα ιδιαίτερο αγαθό. Στόχος αυτής της εργασίας είναι να παρουσιαστούν οι αλλαγές που έχουν επιβληθεί στο περιβάλλον των φαρμακευτικών εταιρειών και ο τρόπος με τον οποίο έχουν επηρεάσει το φαρμακευτικό μάρκετινγκ. Επιπρόσθετα, αναλύονται οι κατευθύνσεις του σύγχρονου φαρμακευτικού μάρκετινγκ , το οποίο έχει τον ασθενή στο επίκεντρο και διαθέτοντας λιγότερα μέσα, πόρους και ελευθερίες προσπαθεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες του. Η διερεύνηση της Ελληνικής φαρμακευτικής αγοράς και κυρίως της προώθησης προϊόντων, γίνεται μέσα από ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, της νομοθεσίας και του κανονιστικού πλαισίου που διέπουν την αγορά, της σύγχρονης αρθρογραφίας που αντανακλά τις τελευταίες εξελίξεις και της προσωπικής εμπειρίας καθώς κινούμαι στον χώρο του φαρμακευτικού marketing τα τελευταία 9 χρόνια έχοντας εργαστεί σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες. Εξετάζονται ακόμα οι επιπτώσεις της απελευθέρωσης των σημείων πώλησης των ΜΗΣΥΦΑ (Μη Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων), η οποία ως μνημονικό προ- απαιτούμενο θα επιβληθεί το 2018 στην Ελληνική αγορά. Οι αντιδράσεις των εμπλεκόμενων και η έντονη κριτική οδήγησαν σε αυτή τη ποιοτική μελέτη όπου πέραν της βιβλιογραφίας και της αρθρογραφίας, ζητήθηκαν συνεντεύξεις από τρεις ομάδες ενδιαφέροντος (φαρμακοποιούς, γιατρούς και στελέχη επιχειρήσεων) με σκοπό να αποσαφηνιστούν οι λόγοι που υπάρχει έντονη κοινωνική αναταραχή.el
dc.format.extent211el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ επίπτωση της ελληνικής οικονομικής κρίσης στο φαρμακευτικό μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης: η απελευθέρωση των σημείων διανομής των ΜΗΣΥΦΑel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΦαρμακευτικές επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΦαρμακευτική αγοράel
dc.subject.keywordΜΗΣΥΦΑel
dc.subject.keywordΦαρμακευτικές δαπάνεςel
dc.subject.keywordΟικονομική κρίσηel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»