dc.contributor.advisor | Παρδάλη, Αγγελική | |
dc.contributor.author | Μπέκου, Δήμητρα | |
dc.date.accessioned | 2018-01-25T08:24:53Z | |
dc.date.available | 2018-01-25T08:24:53Z | |
dc.date.issued | 2017-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10845 | |
dc.description.abstract | Το φυσικό αέριο καλύπτει το 25% περίπου της παγκόσμιας ζήτησης για ενέργεια. Από αυτή την ποσότητα το 9.8% διανέμεται σε υγροποιημένη μορφή (Liquefied Natural Gas). Η διακίνηση του παραγόμενου φυσικού αερίου γίνεται είτε σε αέρια μορφή μέσω δικτύων αγωγών σε περιπτώσεις όπου οι αποστάσεις και οι γεωπολιτικές συνθήκες το επιτρέπουν. Δεδομένης όμως της απόστασης των τελικών καταναλωτών από τα σημεία παραγωγής, είναι απαραίτητη η μεταφορά του φυσικού αερίου σε υγροποιημένη μορφή. Το πλέον πρόσφορο και αποδοτικό μέσο μεταφοράς του LNG είναι τα πλοία. Αυτονόητη συνεπώς είναι η σημασία της ναυτιλίας στη διεξαγωγή του θαλάσσιου εμπορίου υγροποιημένου αερίου. Η εργασία αυτή πραγματεύεται θέματα της παγκόσμιας αγοράς LNG και όλων των παραμέτρων οι οποίες εμπλέκονται στην εφοδιαστική του αλυσίδα . Σκοπός της είναι να εξετάσει και να παρουσιάσει τις τάσεις της αγοράς του LNG όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί σήμερα, παρουσιάζοντας και αναλύοντας κάθε παράγοντα οικονομικό , γεωπολιτικό και τεχνικό, που μπορεί να συμβάλλει σε αυτές. Τέλος παρουσιάζονται τα λιμάνια εισαγωγής και εξαγωγής LNG καθώς και τα σημαντικότερα τερματικά διαχείρισης. | el |
dc.format.extent | 102 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Οι σύγχρονες τάσεις της αγοράς του LNG στη ναυτιλία και τα λιμάνια εισαγωγής και εξαγωγής του | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Natural gas accounts for roughly a quarter of global energy demand, of which 9,8% is supplied as Liquefied Natural Gas (LNG). Globally, domestic production and pipeline trade still account for the majority of gas supplies, at 70,6% and 19,6% of the total, respectively. Maritime transport holds a vast share of the total LNG distribution. Pipeline distribution is the most efficient and economical means of natural gas transportation. Due to large distances between supply and consumers and geopolitical circumstances, it is not always feasible to use pipelines for LNG distribution. Maritime transportation comes to play an important role in these cases, gaining an always more significant role in the expanding LNG market.
The dissertation studies issues related to the global LNG market and the parameters that form the entire LNG supply chain. The aim of this dissertation is to examine and present the tendencies of the LNG market, by analyzing every economical, political and technical factor that can affect those tendencies.Finally, the LNG importation and exportation ports are presented alongwith the most important terminals. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Υγροποιημένο φυσικό αέριο | el |
dc.subject.keyword | Ενεργειακή ζήτηση | el |
dc.subject.keyword | Πλοία LNG | el |
dc.subject.keyword | Θαλάσσιες μεταφορές | el |
dc.subject.keyword | Lim;a | el |
dc.subject.keyword | Λιμάνια | el |
dc.subject.keyword | Liquified Natural Gas (LNG) | el |