Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολέμης, Διονύσιος
dc.contributor.authorΜπαρούς, Βασιλική
dc.date.accessioned2018-01-25T06:48:26Z
dc.date.available2018-01-25T06:48:26Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10836
dc.description.abstractΗ Διαχείριση των Πελατειακών Σχέσεων (CRM) είναι η ισχυρότερη και η αποτελεσματικότερη προσέγγιση στη διατήρηση και τη δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες. Το CRM θεωρείται μια επιχειρηματική στρατηγική που έχει ως στόχο την ανάπτυξη μακροπρόθεσμων, αμοιβαίως επικερδών, ατομικών σχέσεων πελάτη-επιχείρησης. Σ’ ένα διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον εξαιρετικά ευμετάβλητο και πλήρους ανταγωνισμού, όπως είναι η ναυτιλιακή βιομηχανία, η βελτίωση των πελατειακών σχέσεων είναι ύψιστης σημασίας Στην εργασία αυτή, γίνεται ανασκόπηση των σχέσεων που διέπουν τη διαδικασία της ναύλωσης διεθνώς ενώ δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην ελληνική ποντοπόρο ναυτιλία που έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο παγκόσμιο εμπόριο και στην ελληνική οικονομία.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ διοίκηση των σχέσεων που διέπουν τη διαδικασία της ναύλωσης, με στοιχεία από την ελληνική ποντοπόρο ναυτιλίαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENCustomer Relationship Management (CRM) is the most powerful and efficient approach on building and maintaining relationships with customers. CRM is a business strategy which targets on developing longtime, mutually profitable, individual relationships between costumer-company. In an international business environment, highly volatile and competitive, such us Maritime Shipping Sector, the improvement of customer relationships is out most important. In this thesis, a review is being made on the relationships that govern chartering process internationally, while special attention is being paid in Greek Shipping Sector, which has a prominent role on global trade and Greek economy.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΔιαχείριση πελατειακών σχέσεωνel
dc.subject.keywordΝαυλώσειςel
dc.subject.keywordΕλληνική ναυτιλίαel
dc.subject.keywordCustomer Relationship Management (CRM)el
dc.subject.keywordGreek shippingel
dc.subject.keywordCharteringel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»