Show simple item record

dc.contributor.advisorΓεωργακέλλος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΜαντά, Ελένη
dc.date.accessioned2018-01-24T12:43:09Z
dc.date.available2018-01-24T12:43:09Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10829
dc.description.abstractΤο ηλεκτρονικό επιχειρείν έχει ήδη αναδυθεί σε ανερχόμενη τεχνολογία, η οποία βασίζεται σε ιδέες, που προσφέρουν νέες πρακτικές σχετικά με τον τρόπο, με τον οποίο άνθρωποι επικοινωνούν, ανταλλάζουν ιδέες και συναλλάσσονται. Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο το ηλεκτρονικό επιχειρείν. Σκοπός της μελέτης αυτής είναι να προσδιοριστεί το νέο οικονομικό περιβάλλον και ειδικότερα πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να αναπτυχθούν μέσα σε αυτό με την βοήθεια της καινοτομίας. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια σύντομη εισαγωγή στο θέμα της εργασίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται το ηλεκτρονικό επιχειρείν, η σχέση του ηλεκτρονικού επιχειρείν με το ηλεκτρονικό εμπόριο, γίνεται αναφορά στην ιστορική του εξέλιξη, στους στόχους και στα στάδια ανάπτυξης του, περιγράφεται το περιβάλλον του ηλεκτρονικού επιχειρείν, προσδιορίζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, τα οφέλη από την χρήση του και παρουσιάζονται οι ευκαιρίες και οι κίνδυνοι του. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια της στρατηγικής της επιχείρησης, η διαμόρφωση και ο σχεδιασμός της στρατηγικής. Ο στρατηγικός σχεδιασμός διευκρινίζει τι θα πρέπει να κάνει ή πού θα πρέπει να εστιάσει ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικού επιχειρείν. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται τα κύρια επιχειρηματικά μοντέλα του ηλεκτρονικού επιχειρείν και παρουσιάζονται οι διάφορες εφαρμογές των επιχειρηματικών μοντέλων του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια της καινοτομίας, παρουσιάζεται η ιστορική εξέλιξη της έννοιας της καινοτομίας στον επιχειρηματικό κόσμο, τονίζεται η σημασία της καινοτομίας στον επιχειρηματικό κόσμο, καθώς και οι παράγοντες που την επηρεάζουν και γίνεται αναφορά για το ρόλο της στον ελληνικό επιχειρηματικό κόσμο. Στο έκτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η κατάσταση του ηλεκτρονικού επιχειρείν στην Ελλάδα, περιγράφεται ο ρόλος της καινοτομίας στο ηλεκτρονικό επιχειρείν και παραθέτονται παραδείγματα επιτυχημένων ηλεκτρονικών επιχειρήσεων, καθώς και προχωρημένα, σύγχρονα παραδείγματα.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ καινοτομία ως εργαλείο ανάπτυξης του ηλεκτρονικού επιχειρείνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΕυρωπαϊκό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα (ΕΜΠΣ.ΔΕ-ΔΟΠ)el
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό επιχειρείνel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματικά μοντέλαel
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.subject.keywordΕπιχειρήσειςel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»