dc.contributor.advisor | Πολέμης, Διονύσιος | |
dc.contributor.author | Μανιά, Αμαλία | |
dc.date.accessioned | 2018-01-24T12:20:34Z | |
dc.date.available | 2018-01-24T12:20:34Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10825 | |
dc.description.abstract | Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η χρηματοοικονομική ανάλυση
των ελληνικών εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην μεταφορά
ξηρού φορτίου.
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναφερθούμε στις εταιρείες ελληνικών
συμφερόντων που μετέχουν στο χρηματιστήριο και όχι στις εισηγμένες εταιρείες που έχουν
την διαχείριση τους στην Ελλάδα.
Η ανάλυση θα γίνεται με την σύγκριση και την αποτίμηση των οικονομικών
καταστάσεων αυτών των εταιρειών με την χρήση χρηματοοικονομικών δεικτών. Με αυτό τον
τρόπο θα μελετήσουμε την αποδοτικότητα, την ρευστότητα τις ταμιακές ροές και το
κεφάλαιο της κάθε ναυτιλιακής εταιρείας.
Η ανάλυση που θα ακολουθήσει αφορά τον τελευταίο οικονομικό κύκλο από το 2004
έως το 2016 και διαχωρίζεται στις 4 φάσεις του κύκλου που χαρακτηρίζονται ως εξής: 2004-
2006 ύφεση (through), 2006-2007ανάκαμψη (recovery), 2007-2008 κορύφωση (peak) και
τέλος 2009-2016 κατάρρευση (collapse). Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να δούμε την
αντίδραση της ελληνικής ναυτιλίας στο ξηρό φορτίο και θα βγάλουμε συμπεράσματα για τις
αντιδράσεις τους, το πώς επηρεάστηκαν και σε ποιο βαθμό οι ναυτιλιακές εταιρείες που θα
μελετήσουμε. | el |
dc.format.extent | 65 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Χρηματοοικονομική ανάλυση ελληνικών εισηγμένων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη αγορά ξηρού φορτίου | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | In this master thesis, follows a financial analysis of the Greek listed companies, who
trade in dry cargo market. To be more specific we will analyze only the shipping companies
owned by Greek ship owners but not companies that present in Greece as management
shipping companies.
Whole analysis relies on convention of balance sheet, income statement and cash flow
in order to come up with specific financial ratios. In this way we will study the profitability,
solvency and liquidity of the cash flows and the capital of each shipping company.
This thesis follows the last shipping cycle for dry cargo market, where starts from
2004 till nowadays. Furthermore, we separate the shipping cycle into four phases (through,
recovery, peak, and collapse). In particular we separate these phases as follows: 2004-2006
through phase, 2006-2007 recovery phase, 2007-2008 peak phase and 2009-2016 collapse. In
this way we will come to a conclusion about the way that the shipping companies, which we
analyze, react to crises and the degree to which they were affected. Always compared with
stock price of each company. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλιακές εταιρείες | el |
dc.subject.keyword | Εταιρείες εισηγμένων επιχειρήσεων | el |
dc.subject.keyword | Χρηματοοικονομικοί δείκτες | el |
dc.subject.keyword | Ξηρό φορτίο | el |