dc.contributor.advisor | Πελέκης, Νικόλαος | |
dc.contributor.author | Τερζής, Αθανάσιος | |
dc.date.accessioned | 2018-01-24T11:57:16Z | |
dc.date.available | 2018-01-24T11:57:16Z | |
dc.date.issued | 2017-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10820 | |
dc.description.abstract | Τα τελευταία χρόνια κάποιος θα μπορούσε να παρατηρήσει μια ανάπτυξη
στις τεχνολογίες βασισμένες στη θέση και στη γεωχωρική πληροφορία. Η
γνώση της θέσης στις κινητές συσκευές οδήγησε στη ανάπτυξη των
Location Based Services(LBS). Η δυνατότητα της προσέγγισης των
καταναλωτών με ένα στοχευμένο τρόπο που βασίζεται σε γεωγραφικά
δεδομένα, προσέλκυσε τους διαφημιζόμενους από την αρχή της ανάπτυξης
των location-based services με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ο τομέας που
ονομάζεται location-based marketing.
H παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχεις στόχο να αναδείξει τις
δυνατότητες που παρέχουν οι υπηρεσίες βασισμένες στη θέση στο τομέα
του location-based marketing. Η ανάδειξη των δυνατοτήτων αυτών
επιτυχγάνεται με τη δημιουργία ενός website και μιας Αndroid εφαρμογής.
To website δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες, που επιθυμούν να εισαχθούν
στον τομέα του location-based marketing, να δημιουργήσουν λογαριασμό
και να δημοσιοποιήσουν κάποιες προσφορές. H Αndroid εφαρμογή
δημιουργήθηκε για τον τελικό χρήστη. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να
επιλέξει τους τομείς που τον ενδιαφέρουν και στη συνέχεια να ζητήσει τη
λήψη προσφορών για τις κατηγορίες που έχει επιλέξει. Οι προσφορές αυτές
φτάνουν στον τελικό χρήστη με τη μορφή push notifications (ειδοποιήσεις
ώθησης). | el |
dc.format.extent | 79 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Δημιουργία πλατφόρμας προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών σε Android συσκευές | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | In recent years, someone could observe a development in location-based
technologies and geospatial information. Knowledge of geo-location has led
to the development of Location-Based Services. The ability to reach
consumers in a targeted way based on geographic data attracted advertisers
from the beginning of location based services development, creating a
domain called location-based marketing.
This post-graduate dissertation aims to highlight the capabilities of locationbased
services in location-based marketing. The emergence of these
capabilities is accomplished by creating a website and an Android
application. The website helps companies, that desire to introduce
themselves in location-based marketing, to create an account and make
public some offers for their customers. The Android app was created for the
end user. The user has the option of selecting the categories of interest and
then start receiving offers for the categories he has selected. These offers
reach the end user in the form of push notifications.
3 | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Διαδικτυακή εφαρμογή | el |
dc.subject.keyword | Location-based services | el |
dc.subject.keyword | Android | el |
dc.subject.keyword | Location-based marketing | el |