Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠελέκης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΤερζής, Αθανάσιος
dc.date.accessioned2018-01-24T11:57:16Z
dc.date.available2018-01-24T11:57:16Z
dc.date.issued2017-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10820
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια κάποιος θα μπορούσε να παρατηρήσει μια ανάπτυξη στις τεχνολογίες βασισμένες στη θέση και στη γεωχωρική πληροφορία. Η γνώση της θέσης στις κινητές συσκευές οδήγησε στη ανάπτυξη των Location Based Services(LBS). Η δυνατότητα της προσέγγισης των καταναλωτών με ένα στοχευμένο τρόπο που βασίζεται σε γεωγραφικά δεδομένα, προσέλκυσε τους διαφημιζόμενους από την αρχή της ανάπτυξης των location-based services με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ο τομέας που ονομάζεται location-based marketing. H παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχεις στόχο να αναδείξει τις δυνατότητες που παρέχουν οι υπηρεσίες βασισμένες στη θέση στο τομέα του location-based marketing. Η ανάδειξη των δυνατοτήτων αυτών επιτυχγάνεται με τη δημιουργία ενός website και μιας Αndroid εφαρμογής. To website δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες, που επιθυμούν να εισαχθούν στον τομέα του location-based marketing, να δημιουργήσουν λογαριασμό και να δημοσιοποιήσουν κάποιες προσφορές. H Αndroid εφαρμογή δημιουργήθηκε για τον τελικό χρήστη. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τους τομείς που τον ενδιαφέρουν και στη συνέχεια να ζητήσει τη λήψη προσφορών για τις κατηγορίες που έχει επιλέξει. Οι προσφορές αυτές φτάνουν στον τελικό χρήστη με τη μορφή push notifications (ειδοποιήσεις ώθησης).el
dc.format.extent79el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΔημιουργία πλατφόρμας προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών σε Android συσκευέςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENIn recent years, someone could observe a development in location-based technologies and geospatial information. Knowledge of geo-location has led to the development of Location-Based Services. The ability to reach consumers in a targeted way based on geographic data attracted advertisers from the beginning of location based services development, creating a domain called location-based marketing. This post-graduate dissertation aims to highlight the capabilities of locationbased services in location-based marketing. The emergence of these capabilities is accomplished by creating a website and an Android application. The website helps companies, that desire to introduce themselves in location-based marketing, to create an account and make public some offers for their customers. The Android app was created for the end user. The user has the option of selecting the categories of interest and then start receiving offers for the categories he has selected. These offers reach the end user in the form of push notifications. 3el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακή εφαρμογήel
dc.subject.keywordLocation-based servicesel
dc.subject.keywordAndroidel
dc.subject.keywordLocation-based marketingel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»