Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαδημητρίου, Ευστράτιος
dc.contributor.authorΜπίγγος, Αλέξανδρος
dc.date.accessioned2018-01-24T10:52:57Z
dc.date.available2018-01-24T10:52:57Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10809
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διαπραγματεύεται το θέμα της Ναυτικής Σύμβασης Εργασίας (MLC 2006) η οποία με την εφαρμογή της διασφάλισε τα δικαιώματα των εργαζομένων πάνω στο πλοίο. Με το μηχανισμό επιβολής και συμμόρφωσης μέσω της διαδικασίας επιθεώρησης και πιστοποίησης των πλοίων από την αρμόδια αρχή της σημαίας του πλοίου καθώς επίσης μέσω της επιθεώρησης των πλοίων από τις λιμενικές αρχές, ένα πλοίο μπορεί να τεθεί υπό κράτηση στο μέλλον λόγω μη συμμόρφωσης με κάποιον από τους όρους της σύμβασης εργασίας. Στην παρούσα μελέτη αφού παρουσιάζεται αναλυτικά το περιεχόμενο της Σύμβασης καθώς επίσης και ο τρόπος που επιθεωρούνται τα πλοία, γίνεται ανάλυση και σύγκριση των αποτελεσμάτων των επιθεωρήσεων όπως αυτά προκύπτουν από της ετήσιες αναφορές του Paris, του Tokyo, του Indian Ocean και του Black Sea MoU για το 2015. Σκοπός της σύγκρισης αυτής είναι να καταλήξουμε σε ένα συμπέρασμα σχετικά με το ποιοι κανονισμοί καταπατώνται περισσότερο από αυτούς που προβλέπει η Σύμβαση ενώ στο τέλος παρουσιάζονται και τρεις πολύ ενδιαφέρουσες υποθέσεις εργασίας που μας οδηγούν σε μερικά χρήσιμα συμπεράσματα.el
dc.format.extent89el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑνάλυση των παραβιάσεων της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe dissertation addressed the issue of Maritime Labour Convention 2006, which with its enforcement secured the rights of the seafarers on the board of the ship. During the mechanism of enforcement and compliance through the process of inspection and certification of ships by the authority of the flag (Flag State Control) as well as through inspection of ships by the port authorities (Port State Control), a ship may be detained in the future for non-compliance with any of the terms of contract. This study, first of all, gives a detailed presentation of the content of the Convention, as well as how ships are inspected and then it analyzes and compares with the results of the inspections as they reported by the annual reports of Paris, Tokyo, Indian Ocean and Black Sea MoU for 2015. The purpose of this comparison is to conclude on which of the regulations of the Convention overwhelmed the most and why, while three very interesting cases of study are also presented so to lead us to some very useful conclusions.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΝαυτική εργασίαel
dc.subject.keywordΠαραβιάσειςel
dc.subject.keywordΕπιθεωρήσειςel
dc.subject.keywordΣύμβαση Ναυτικής Εργασίαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»