Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠέκκα - Οικονόμου, Βικτωρία
dc.contributor.authorΜπακάρας, Χαράλαμπος
dc.date.accessioned2018-01-23T11:54:11Z
dc.date.available2018-01-23T11:54:11Z
dc.date.issued2017-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10779
dc.description.abstractΤα τελευταία έτη παρατηρείται μια μεγάλη τάση για αλλαγή του απόλυτος κερδοσκοπικού τρόπου λειτουργίας των επιχειρήσεων υστέρα από την παραδοχή που έχει γίνει από πολλούς επιστήμονες επιχειρήσεων και ολικής ποιότητας ότι το κέρδος θα πρέπει να είναι ένας δείκτης του πόσο καλά πάει μια επιχείρησης και όχι σκοπός. Στόχος πρέπει ναι είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής, προωθώντας καινοτόμες λύσεις που αμφισβητούν τη γενική σκέψη σχετικά με οικονομικά, περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα. Θα πρέπει δε να εργαζόμαστε σε εταιρική σχέση όπου θέτουμε πρώτα τους ανθρώπους και τον πλανήτη. Έτσι δημιουργείται η έννοια της κοινωνικής επιχείρησης και επιχειρηματικότητας καθώς και η πρόκληση από τα κράτη να αναλάβουν δράσεις για τη συνολική βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, αξιοποιώντας νέες μεθόδους διοίκησης και καινοτόμες τεχνολογίες σε στόχο την ευημερία του κοινωνικού συνόλου. Στο πλαίσιο αυτό, στην παρούσα εργασία γίνεται μια ολιστική παρουσίαση της κοινωνικής επιχείρησης και επιχειρηματικότητας . Στο 1ο Κεφάλαιο γίνεται αρχικά μία εισαγωγή στις έννοιες και τους ορισμούς της κοινωνικής επιχείρησης-επιχειρηματικότητας και στη συνέχεια, μια ιστορική αναδρομή που περιλαμβάνει την εξέλιξη αυτής της ιδέας στις κοινωνικές επιχειρήσεις του σήμερα. Στο 2ο Κεφάλαιο γίνεται μία ενδελεχής χαρτογράφηση της κοινωνικής επιχείρησης και επιχειρηματικότητας. Αρχίζοντας από τους ορισμούς και έννοιες όπως τους αντιλαμβάνεται η επιτροπή της ευρωπαϊκής ένωσης και καταλήγοντας στους τρόπους με τους οποίους εφαρμόζονται αυτές οι έννοιες και ορισμοί στα κράτη μέλη της Ε.Ε Στο 3ο Κεφάλαιο σε εθνικό επίπεδο για την Ελλάδα παρουσιάζεται το οικοσύστημα της κοινωνικής επιχείρησης και επιχειρηματικότητας με τα νομικά και θεσμικά πλαίσια καθώς και τις δράσεις που γίνονται. Στο 4ο Κεφάλαιο μελετάται η περίπτωση μιας πρότυπης κοινωνικής επιχείρησης χρησιμοποιώντας την μεθοδολογία της forcasting SROI ως εργαλείο για την μέτρηση του αντίκτυπου που θα έχει στην κοινωνία και το μέγεθος του κέρδους που θα αποκομίσει από την κοινωνική επένδυση.el
dc.format.extent195el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ κοινωνική επιχείρηση στα πλαίσια της κοινωνικής επιχειρηματικότηταςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENIn recent years, there has been a great tendency to change the absolute profitable way of operating businesses, following the assumption made by many business-studying scientists that profit should be an indicator of how well a business goes, and not a purpose. The aim should be to improve the quality of life by promoting innovative solutions that challenge the general thinking on economic, environmental and social issues. We should work in a partnership where we first set people and the planet. Thus, the concept of social enterprise and entrepreneurship and the challenge for countries to undertake actions to improve the quality of services overall, using new methods of administration and innovative technologies that inspire and demonstrate real social well-being. In this context, a holistic presentation of social enterprise and entrepreneurship is presented in this paper. In Chapter 1 there is an initial introduction to the concepts and definitions of social enterprise-entrepreneurship and then a historical retrospection that includes the development of this idea in today's social enterprises. In Chapter 2 there is a thorough mapping of social enterprise and entrepreneurship. Starting from the definitions and concepts as perceived by the Committee of the European Union and ending with the ways in which these concepts and definitions are implemented in the EU Member States In Chapter 3, at national level, the is a presentation of the Greek ecosystem of social enterprise and entrepreneurship with the legal and institutional frameworks as well as the actions taken. Chapter 4 examines the case of a model social enterprise using SROI forcasting methodology as a tool to measure the impact it will have on society as well as the amount of profit it will derive from social investment.el
dc.contributor.masterΕυρωπαϊκό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα (ΕΜΠΣ.ΔΕ-ΔΟΠ)el
dc.subject.keywordΚοινωνική επιχειρηματικότηταel
dc.subject.keywordΚοινωνικές επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordSocial entrepreneurshipel
dc.subject.keywordSocial enterprisesel
dc.subject.keywordForcasting SROIel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»