dc.contributor.advisor | Ψαράκης, Μιχαήλ | |
dc.contributor.author | Παπαδογεώργος, Χρήστος Κ. | |
dc.date.accessioned | 2018-01-23T11:18:58Z | |
dc.date.available | 2018-01-23T11:18:58Z | |
dc.date.issued | 2017-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10772 | |
dc.description.abstract | Στη σημερινή εποχή η χρήση των οχημάτων είναι τεράστια ξεκινώντας από προσωπική χρήση μέχρι την βαριά βιομηχανία και τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Συνεπώς η εξέλιξη που απαιτείται για να ικανοποιηθούν οι ανάγκες της σύγχρονης καθημερινότητας μας είναι μεγάλη. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται και αναλύεται ένα πρότυπο αρχιτεκτονικής ανάπτυξης εφαρμογών ενσωματωμένων συστημάτων το οποίο ονομάζεται Autosar. Το πρότυπο δημιουργήθηκε αποκλειστικά για ενσωματωμένα συστήματα οχημάτων. Αρχικά περιγράφεται η εξέλιξη των προγενέστερων συστημάτων του Autosar έτσι ώστε να γίνει κατανοητό από πού γεννήθηκε η ιδέα του Autosar και φυσικά τι σχέση έχει αυτό με τους προγόνους τους. Στη συνέχεια παρουσιάστηκε και αναλύθηκε το πρότυπο σε βιβλιογραφικό επίπεδο. Σε αυτό το επίπεδο περιλαμβάνονται η πλήρη αρχιτεκτονική σχεδίαση του λογισμικού από το επίπεδο του υλικού έως το ανώτερο επίπεδο λογισμικού, τα τεχνικά χαρακτηριστικά που υπαγορεύουν και προαπαιτούν τα όρια και τα στοιχεία για την ανάπτυξη των εφαρμογών, του στόχους και τους περιορισμούς. Επιπλέον μελετήθηκε η μεθοδολογία και τα εργαλεία ανάπτυξης και εφαρμογής από το στάδιο του ενσωματωμένου κώδικα έως και την προσομοίωση. Σε τελικό επίπεδο μελετήθηκε η πρακτική εφαρμογή του προτύπου, το οποίο πραγματοποιήθηκε μελετώντας το μοντέλο 'AUTOSARDemoMdl' της βιβλιοθήκης της Mathworks. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αναπτυγμένο με το toolbox του ΜΑΤLAB, το οποίο και περιέχει τα δυο τρίτα των εργαλείων που απαιτούνται για την ανάπτυξη του προτύπου. Παρουσιάζεται, αναλύεται και σχολιάζεται σε πρακτικό επίπεδο η ανάπτυξη του μοντέλου, καθώς και η εφαρμογή του σε σχέση με την αρχιτεκτονική του μοντέλου, τα τεχνικά χαρακτηριστικά που χρησιμοποιούνται σύμφωνα πάντα με όσα μελετήθηκαν σε θεωρητικό επίπεδο. Στο τέλος παρουσιάζονται προσωπικά συμπεράσματα παρατηρήσεις και σχόλια. | el |
dc.format.extent | 67 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Ενσωματωμένα συστήματα αυτοκινήτου με βάση το πρότυπο Autosar | el |
dc.title.alternative | Automotive embedded systems based on Autosar standard | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | Nowadays, using vehicles is very common and necessary to ease peoples’ life, starting from personal use to heavy industry and public transport. Therefore, the desired levels of evolution in order to meet our everyday life needs are significantly high. In this project, the embedded systems application development architecture, called Autosar, is being analyzed and evaluated. The model is created exclusively for embedded vehicle systems. Initially, the evolution of the first Autosar systems is introduced to show how Autosar was originally developed and thereafter to be compared to its predecessors. Besides that, in this project I continue on giving a detailed theoretical specification for the model. That specification includes the complete architectural design of the software from the hardware level to the highest level of software, the technical features which determine the limits and the elements for the development of applications, objectives and any constraints. Further, a good description of the methodology and tools for development and implementation is given from the embedded programming stage to the simulation phase. In addition to this, I study in practice the application of the template which was done by taking the Mathworks 'AUTOSARDemoMdl' model (as found in the Mathworks library). This certain model contains two-thirds of the tools needed to develop and complete the template. Finally, I make my observations and conclusions in regards to the development of the model, as well as the application of the model in relation to its architecture and the technical characteristics used in theory to test or verify it. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Ενσωματωμένα συστήματα αυτοκινήτου | el |
dc.subject.keyword | Αρχιτεκτονική συστήματος | el |
dc.subject.keyword | Αυτοκινητοβιομηχανία | el |
dc.subject.keyword | Αυτοματοποίηση διαδικασιών | el |
dc.subject.keyword | Ανάπτυξη λογισμικού | el |
dc.subject.keyword | Autosar | el |
dc.subject.keyword | Autosar software components | el |