Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΣερεμέτη, Δήμητρα
dc.date.accessioned2018-01-23T08:51:27Z
dc.date.available2018-01-23T08:51:27Z
dc.date.issued2017-11
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10751
dc.description.abstractΤο Μarketing αποτελεί μια από τις σημαντικότερες ενότητες της ευρύτερης επιστήμης της Διοίκησης. Είναι ίσως το σημαντικότερο εργαλείο άμεσης επικοινωνίας ανάμεσα στον καταναλωτή και την επιχείρηση, καθώς μεταφέρει αμφίδρομα μηνύματα, σημαντικά για την εξέλιξη των προϊόντων και υπηρεσιών και τη βιώσιμη ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας. Αυτή η μεταφορά μηνυμάτων, ειδικά μέσα στο πλαίσιο της διαδικασίας της προώθησης, καθιστά απαραίτητη την εύρεση και χρήση ισχυρών επικοινωνιακών εργαλείων. Η παρούσα εργασία μελετάει ένα τέτοιο εργαλείο, την γλωσσολογική έννοια της μεταφοράς. Αφού διευκρινιστεί ο σκοπός της εργασίας, γίνεται μια ενδελεχής επεξήγηση της ίδιας της έννοιας της μεταφοράς, ως μέσο μεταβίβασης μηνυμάτων από ένα πεδίο πηγής σε ένα πεδίο στόχου. Με βάση τα ευρήματα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και της θεωρητικής μελέτης της έννοιας αυτής, διεξάγεται μια διαδικτυακή έρευνα, ώστε να ανιχνευθεί ο βαθμός και ο τρόπος χρήσης της στην προώθηση, ως μέρος του μίγματος marketing. Τα αποτελέσματα της έρευνας εν πολλοίς συγκλίνουν στη δυναμική και την αποτελεσματικότητα της μεταφοράς ως εργαλείου του marketing.el
dc.format.extent85el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΜεταφορές και χρήση τους στον χώρο του μάρκετινγκ, της επικοινωνίας και της διαφήμισηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENMarketing is one of the most important sectors of the wider field of Management. It is, perhaps, the most important tool of direct communication between the consumer and businesses, as it conveys messages both ways, important for the development of products and services and for the sustainable development of entrepreneurship. This message transfer, especially in the process of promotion, necessitates finding and using the right communication tools. This paper studies such a tool, the linguistic tool of metaphor. After determining the purpose of this study, a thorough explanation of the concept of metaphor itself follows, presenting it as a means of transferring messages from a source domain to a target domain. Based on the findings of the literature review and the theoretical study of this concept, an online research was conducted to detect the degree and manner of using metaphors for promotion, as part of the marketing mix. The results of this research converge largely on the dynamic and efficiency of metaphor as a marketing toolel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΠεδίο πηγήςel
dc.subject.keywordΠροώθησηel
dc.subject.keywordΜίγμα μάρκετινγκel
dc.subject.keywordSource domainsel
dc.subject.keywordPromotionel
dc.subject.keywordMarketing mixel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»