dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Χατζημήτρου, Βεατρίκη | |
dc.date.accessioned | 2018-01-22T11:40:14Z | |
dc.date.available | 2018-01-22T11:40:14Z | |
dc.date.issued | 2016-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10722 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μελέτη και έρευνα με σκοπό την αξιοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Ηλεκτρονικής Τάξης Moodle για τη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων με ψηφιακά comics και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των γνωστικών αντικειμένων. Αφού διευκρινιστεί ο σκοπός και η δομή της παρούσας διπλωματικής εργασίας, πραγματοποιείται μια έρευνα για τον ρόλο των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην εκπαίδευση καθώς και για τη χρήση των ψηφιακών comic με παραδείγματα χρήσης τους και με αναφορές στα οφέλη που παρουσιάζουν στη μαθησιακή διαδικασία. Στη συνέχεια πραγματοποιείται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του πρότυπου ηλεκτρονικού μαθήματος με εμφωλευμένες δραστηριότητες δημιουργίας ψηφιακών comic, ξεκινώντας με αναφορές στην αναπτυξιακή έρευνα και στη μελέτη περίπτωσης, συνεχίζοντας με δύο πίνακες ανάλυσης και εφαρμογής του ηλεκτρονικού μαθήματος και ολοκληρώνοντας με τη τεκμηρίωση της επιλεχθείσας διδακτικής προσέγγισης. Παρακάτω με τη μορφή εικόνων παραθέτονται οδηγίες προσθήκης εκπαιδευτικού και αλληλεπιδραστικού υλικού στους εκπαιδευτικούς και αιτιολογείται η καινοτομία του παρόντος ηλεκτρονικού μαθήματος. Τέλος μέσω της ευρετικής αξιολόγησης, εκπαιδευτικοί αξιολογούν το παρόν ηλεκτρονικό μάθημα και εξάγονται τα σχετικά συμπεράσματα. Η παρούσα διπλωματική ολοκληρώνεται με προτάσεις για περαιτέρω έρευνα. | el |
dc.format.extent | 127 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Αξιοποίηση του Moodle για διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων με ψηφιακά comics | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | The objective of this thesis is to study and research the development of Learning Management System Moodle for teaching subjects with digital comics, targeting educators of all disciplines. At first, the purpose and structure of the thesis are described. Afterwards, a research is carried out with the aim to identify the role of Information and Communications Ttechnology in education and also for the use of digital comics. Additionally, examples and references to the benefits found in the learning process are given. Subsequently, the design and the implementation of pilot e-course with nested activities for the creation of digital comic are executed. In the first place, reports on the development research and case study analysis are conducted and afterwards, two analytical tables and implementation of e-courses are carried out. Also, the existing teaching approach is validated. Finally, instructions for the addition of educational and interactive material are given through illustrations to the educators and the innovation of this online course is justified. Eventually, the heuristic evaluation is employed by educators, with the aim to evaluate this online course and export the relative conclusions. This thesis is concluded with suggestions for further research. | el |
dc.contributor.master | Ψηφιακά Συστήματα και Υπηρεσίες | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονική μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Moodle | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακά comic | el |
dc.subject.keyword | Γνωστικά αντικείμενα | el |