Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΤσακάμη, Ευφροσύνη
dc.date.accessioned2018-01-22T11:07:01Z
dc.date.available2018-01-22T11:07:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10714
dc.description.abstractΟι σύγχρονες επιχειρήσεις επιβιώνουν σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον και συχνά καλούνται να χαράζουν στρατηγικές έτσι ώστε να ανταπεξέλθουν στον υψηλό ανταγωνισμό και την παγκοσμιοποίηση. Ωστόσο, είναι σημαντικό οι επιχειρήσεις να υιοθετούν και να εφαρμόζουν στρατηγικές που εναρμονίζονται με τους αντικειμενικούς στόχους και το όραμά τους προκειμένου να διατηρήσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα στην αγορά που δραστηριοποιούνται. Επομένως, κρίνεται απαραίτητο να αξιολογούν την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα των στρατηγικών τους σε όλα τα στάδια της εφαρμογής. Η διεθνής βιβλιογραφία προτείνει μία σειρά εργαλείων αξιολόγησης της στρατηγικής τα οποία και παρουσιάζουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Η πιο διαδεδομένη μέθοδος είναι η Balanced Scorecard η οποία θεωρείται και η πιο αποτελεσματική με βάση τους παράγοντες και την στοχοθεσία που ενέχει. Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν οι περιπτωσιολογικές μελέτες των διαφορετικών μεθόδων αξιολόγησης στρατηγικής στον κλάδο των μη αλκοολούχων ποτών.el
dc.format.extent97el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣύγκριση μεθόδων αξιολόγησης της στρατηγικής διοίκησηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.description.abstractENModern businesses survive in a constantly changing environment and have to provide strategies in order to cope with the high competition and globalization. However, it is important for businesses to adopt and implement strategies that are consistent with the objectives and vision in order to maintain a competitive advantage in the market. Therefore, it is necessary to evaluate the efficiency and effectiveness of their strategies at all stages of implementation. The international literature suggests a number of strategic assessment tools which present special characteristics, advantages and disadvantages. The most widespread method is Balanced Scorecard, which is considered the most effective one based on the factors and targets involved. In this dissertation specific case studies of different strategy evaluation methods in the non-alcoholic beverage industry will by studied.el
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΑξιολόγηση στρατηγικήςel
dc.subject.keywordBalanced Scorecardel
dc.subject.keywordΣτρατηγική επιχείρησηςel
dc.subject.keywordStrategic assessmentel
dc.subject.keywordBusiness strategyel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»