Show simple item record

dc.contributor.advisorΣαμιώτης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΞυνού, Δέσποινα
dc.date.accessioned2018-01-22T08:03:31Z
dc.date.available2018-01-22T08:03:31Z
dc.date.issued2017-11
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10690
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την ευθύνη του πλοιοκτήτη, ναυλωτή, φορτοεκφορτωτή και λιμένα από και στον οποίο γίνεται η φόρτωση/εκφόρτωση των επικίνδυνων φορτίων τα οποία μεταφέρονται δια θαλάσσης. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιείται ανάλυση των ειδών και των κατηγοριών των επικίνδυνων φορτίων, των τρόπων φόρτωσης, στοιβασίας, σήμανσης, αποθήκευσης και ασφαλής μεταφοράς των φορτίων ώστε να προστατεύεται το περιβάλλον αλλά και οι εργαζόμενοι. Έμφαση θα δοθεί στον Διεθνή Ναυτιλιακό Κώδικα Μεταφοράς Φορτίων (IMDG) ο οποίος είναι η κύρια νομοθετική πηγή που ρυθμίζει τη μεταφορά των επικίνδυνων φορτίων. Εξετάζοντας το θέμα αυτό θα αναφερθούμε στην ισχύουσα ελληνική νομοθεσία και στις οδηγίες τόσο των Διεθνών Οργανισμών όσο και της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την θαλάσσια μεταφορά επικίνδυνων φορτίων και την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος από την ρύπανση εξαιτίας των ατυχημάτων. Τα δεδομένα συγκεντρώθηκαν από νομικά βιβλία ναυτικού δικαίου, από τις εκδόσεις του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού και από στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕυθύνη και αποζημίωση από τη μεταφορά επικίνδυνων φορτίωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThis dissertation examines the liability of the shipowner and charterer as well as of the carrier and the port’s systems where the dangerous cargo is loaded and unloaded. To this end a detailed analysis regarding the definition and the categories of dangerous cargoes is pursued while there is reference on the mandatory loading, packing, marking, labelling, stowage and operational procedures and requirements to ensure that the safety of the crew is maintained and the pollution of the sea will be prevented in case of an accident. We will emphasize on the International Maritime Dangerous Goods Code (IMDG) which is the main legislative tool setting the rules for the transport of dangerous goods. The legislation issued by the Hellenic Republic, European Union and International Organisations such as IMO will also be examined. Data used have been collected by maritime law literature and publications of IMO and European Union.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΕπικίνδυνα φορτίαel
dc.subject.keywordΘαλάσσια ασφάλισηel
dc.subject.keywordΕυθύνηel
dc.subject.keywordInternational Maritime Organizationel
dc.subject.keywordInternational Maritime Dangerous Goods Code (IMDG)el
dc.subject.keywordDangerous cargoel
dc.subject.keywordMarine pollutantsel
dc.subject.keywordInsuranceel
dc.subject.keywordLiability (Law)el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»