Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΝταλιάνης, Φιλόθεος
dc.contributor.authorΝτέντε, Αφροδίτη Γ.
dc.date.accessioned2018-01-22T07:34:09Z
dc.date.available2018-01-22T07:34:09Z
dc.date.issued2017-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10686
dc.description.abstractΣτη σημερινή εποχή, ο έντονος ανταγωνισμός που παρατηρείται ανάμεσα στις επιχειρήσεις, ως απόρροια της παγκοσμιοποίησης, καθιστά ολοένα και δυσκολότερη την επιβίωση και ανάπτυξη της επιχείρησης. Για να μπορέσει λοιπόν μία επιχείρηση να ανταπεξέλθει στην κύρια αποστολή της, που είναι η συνεχής προσθήκη αξίας σε αυτήν, θα πρέπει να υλοποιεί σύγχρονες, δυναμικές και διορατικές στρατηγικές ενώ παράλληλα η εταιρική διαχείριση θα πρέπει να διατηρεί τις διαχρονικές αξίες και να παραμένει πιστή στην κουλτούρα που έχει θεσπίσει και που την κρατά στον πυρήνα της σύγχρονης επιχειρηματικής πραγματικότητας. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει τον ολοένα μεγαλύτερο αντίκτυπο της επιχειρησιακής ηθικής στη διεθνή αρένα και να αναλύσει τις κύριες συνιστώσες του όρου αυτού, όπως οι θεωρίες ηθικής, οι θεμελιώδεις αρχές της ηθικής και κώδικες ηθικής συμπεριφοράς που εφαρμόζονται σύμφωνα με τις ανάγκες των επιχειρήσεων. Στη συνέχεια, θίγονται συγκεκριμένα σύγχρονα σκάνδαλα εταιρικής ηθικής, όπως αυτό της Volkswagen και της Turing Pharmaceuticals, και αναλύονται οι διαστάσεις που το καθένα έχει πάρει και η επίδραση αυτού στην κοινωνία. Η μελέτη που πραγματοποιήθηκε μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι μία εταιρεία δεν είναι μόνο ένα συμβαλλόμενο ίδρυμα μετατροπής των εισροών σε εκροές. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για ένα κοινωνικά υπεύθυνο σύστημα συνεργαζόμενων ατόμων και ως εκ τούτου οι στρατηγικές του μάνατζμεντ της επιχείρησης θα πρέπει να προσαρμόζονται στις αρχές της κοινωνικής ευθύνης. Σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, ένας ισορροπημένος μηχανισμός κατανομής θα πρέπει να εφαρμοστεί ως μία νέα ηθική βάση για να επιτευχθεί ένα σύστημα ενίσχυσης της βιώσιμης ανάπτυξης.el
dc.format.extent97el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕπιχειρηματική ηθική και σύγχρονα επιχειρηματικά σκάνδαλαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΕπιχειρηματική ηθικήel
dc.subject.keywordΕταιρική κοινωνική ευθύνηel
dc.subject.keywordΣκάνδαλα εταιρικής ηθικήςel
dc.subject.keywordVolkswagenel
dc.subject.keywordTuring pharmaceuticalsel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»