dc.contributor.advisor | Πελαγίδης, Θεόδωρος | |
dc.contributor.author | Νικολοπούλου, Γκόλφω | |
dc.date.accessioned | 2018-01-19T08:23:24Z | |
dc.date.available | 2018-01-19T08:23:24Z | |
dc.date.issued | 2017-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10664 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως βασικό σκοπό, βασιζόμενοι στην χρηματοπιστωτική κρίση η οποία εκδηλώθηκε το 2008 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα καθώς και τις συνέπειες αυτής στον κλάδο της ναυτιλίας, να εξετάσουμε κατά πόσο οι χορηγήσεις ναυτιλιακών δανείων και κατ’ επέκταση τα κριτήρια αξιολόγησης για την χορήγηση ενός τέτοιου δανείου έχουν διαμορφωθεί-αλλάξει. Αρχικά επιχειρείται η μελέτη της εξέλιξη της ναυτιλιακής χρηματοδότησης, των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της, καθώς και η ανάλυση των ναυτιλιακών κύκλων ώστε να διαφανεί, πως όλοι αυτοί οι παράγοντες παίζουν σημαντικό ρόλο στον καθορισμό μιας ναυτιλιακής επενδυτικής δραστηριότητας και κατ’ επέκταση μιας ενδεχόμενης χρηματοδότησης. Εν συνεχεία, γίνεται εκτενής αναφορά στα κίνητρα μιας ναυτιλιακής επένδυσης, στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μιας ναυτιλιακής χρηματοδότησης, καθώς και στις μορφές της, καταλήγοντας πως ο τραπεζικός δανεισμός αποτελεί την πιο παραδοσιακή και κύρια μορφή χρηματοδότησης του ναυτιλιακού κλάδου. Τέλος, εξετάζονται τα κριτήρια αξιολόγησης για την χορήγησης ενός ναυτιλιακού δανείου και μέσω ενός υποθετικού μοντέλου που παρουσιάζουμε αναλυτικά, καταλήγουμε στα συμπεράσματα μας σχετικά με το κατά πόσο τα κριτήρια αξιολόγησης χορήγησης ενός δανείου έχουν αλλάξει και τι λαμβάνουν πλέον υπόψη τους οι τράπεζες προκειμένου να εγκρίνουν μια ενδεχόμενη χρηματοδότηση. | el |
dc.format.extent | 92 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Η διαμόρφωση των κριτηρίων χρηματοδότησης χορήγησης ναυτιλιακών δανείων πριν και μετά την χρηματοπιστωτική κρίση | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The primary objective of this dissertation is to investigate, at what extent have developed- changed the Shipping loans and the evaluation criteria for the granting of such loans, based on the financial crisis that occurred in 2008 and continues until to date, as well as its consequences in the Shipping sector. Initially, it is attempted to study the evolution of Shipping funding, its particular characteristics and the analysis of Shipping cycles, so as to make clear that all these factors play a crucial role in the determination of a Shipping investment activity and hence a possible financing. In the sequel, there is an extensive reference to the motives of a shipping investment, the particularities of Shipping funding and its forms, concluding that the bank lending is the most traditional and main form of funding in the Shipping sector. To sum up, we examine the assessment criteria for granting a shipping loan and through a hypothetical model, that we analyze in detail, we come to our conclusions on whether the criteria for assessing a loan have changed and which details take into account the Banks in order to approve a possible funding. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλιακή οικονομική | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλιακά δάνεια | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλιακή χρηματοδότηση | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλιακή αγορά | el |